feelslikeadream

Alla inlägg under januari 2012

Av Beatrice Blom - 7 januari 2012 13:21

Japp det är jag för det tog ca 10 minuter att äta up en av mina mackor och det tog minst lika lång tid att äta up den andra och så har jag ont i magen känns som jag ska spy eller något så jag tror att jag ska ta ett glas med vatten så att jag hinner lungna ner mig innan jag går till bussen och jag måste göra det om en kvart eller något sånt och jag vill värkligen vara hemma!! Ååhhåå men jag vill värkligen också träna!!! 

Men men ska ta ett glas iskallt vatten nu så ses senare när jag kommer hem!! 

Av Beatrice Blom - 7 januari 2012 03:52

Japp det ska jag nu !! 

Jag ska sova nu och sen när jag vaknar så ska jag springa till bussen för att inte missa den för jag tror att jag kommer missa den om jag ska vara ärlig!! Vet inte varför men jag känner det på mig men jag vill värkligen inte missa bussen eller träningen !!! Och så vill jag inte lämna mitt hem vet inte varför men det är nog för att jag har varit inne hela jullovet jag har bara gått ut när jag skulle följa med mamma och handla och när det var ny år ni vet man är ute tittar på raketerna osv men ska sova nu så ses imorgon !! Sov gott allihop !!! 

Av Beatrice Blom - 6 januari 2012 20:54

Hur kan man göra det kan man fråga sig ? 

Jag vet inte men jag har gjort det och innan nu dömer mig så ska jag säga vad jag har kommit på mig SJÄLV!!!

Jo så här är det för några år sedan så började jag titta på den här serien som jag har skrivit om lite ni vet ''Roswell'' och jag menar att jag tittade på den hela tiden jag var lite yngr då så jag tittade bara på sesong 1 för det var den ända som hade svensk teckst på så jag tittade på sesong 1 ungefär i ett halv år jag var besatt och sen för ungefär 2-3 år sedan så blev jag besatt i ''Twilight'' böckerna jag har läst dom ungefär 10 gånger alla dom böckerna jag var besatt och nu har jag kommit på mig SJÄLV att jag har blivit besatt igen !!! 

Vad är det för fel på mig blir besatt hela tiden men det som är bra är att jag inte har blivit tokig och velat eller jo det har jag, Okej ska förklara det jag tänkte skriva var att jag inte ens har velat åka till Forks där ''Twilight'' blev inspelad och inte velat åka till staden Roswell men faktum är att jag har alltid velat det men jag har kommit över det här med ''Twilight'' men jag har inte kommit över Roswell jag kommer alltid älska dom här serierna och jag kommer alltid vilja åka till Roswell men så vitt jag vet så kommer jag aldrig åka ditt men man får alltid drömma, va?? 


Jag vet inte varför jag skrev ner det här men jag tror att det är bra för mig att jag gör lite annorlunda saker ni vet det senaste året har jag gjort skit mycket saker spenderat jätte mycket pengar osv !!!! 

Jag började på rugby för snart ett år sen med min bästa kompis Nelly jag skulle aldrig göra det om inte Linnea var sjuk och Nelly ville inte gå själv så jag började och jag älskar det men jag kommer aldrig bli ett proffs men jag vet att jag alltid kommer vara nära mina kompisar som jag har skaffat det senaste året. Alla rugby kompisar vet inte vad jag skulle ha gjort nu om jag inte hade börjat med rugbyn....


Men men ska inte störa er med alla min känslor som kommer upp och jag ska säga en sak till jag är faktiskt lite nervös inför imorgon det är ju första rugby träningen med tjejerna imorgon !!!!!!! :D


Men vi ses så nu ska jag göra lite matte i 2-3 timmar så att jag kan komma på vad det här talet är så ses!!! PUSS på er!!! 

Av Beatrice Blom - 6 januari 2012 19:15

Nu blir det matte och sen så blir det att ta en dusch och sen så ska jag titta på lite serie igen jag tror att jag är besat.... 

Tror att jag behöver hjälp!!! Nej jag bara skoja jag vet inte vad jag är men jag vet en sak att jag har träning imorgon klockan 12 och jag kommer aldrig komma upp ur sängen fören efter 12 så jag tror att jag ska gå och lägga mig tidigare idag eller så får jag sova ut imorgon och träna själv typ ut och springa eller något sånt!!! 

Det som inte är bra med dom här tränings tiderna är att det är på lördagar och söndagar och det är mellan 12-14 tror jag det var men aa jag ska ta en dusch nu sen blir det matte istället!!! Så vi ses senare!!

Av Beatrice Blom - 6 januari 2012 13:21

Jag hatar rubriker jag vet inte varför men jag hatar dom, det är så jobbigt att tänka ut en rubrik eller det är det inte egentligen men ändå det är ganska jobbigt att tänka ut en för det mesta så vill jag ändra den när jag har kommit till slutet av inlägget men det går inte för då skulle inte rubriken pasa in i inlägget osv... 

Fett komplicerat.... ...  Men nu ska jag faktiskt äta frukost för en gångs skull jag somnade faktiskt runt halv 6 i morse för att jag älskar ''Roswell'' serien värkligen och jag kunde inte sluta titta på den så när jag kommer vara klar att titta på hela ''Roswell'' serierna så kommer jag titta om och om och om igen skojar inte för när jag tittade på den serien första gången kunde jag inte slita blicken från rutan och första gången jag tittade på serien så var jag runt 10-11 år och på söndag så fyller jag 14 så det var ett tag sen jag tittade på serien men men ska äta min frukost nu för jag är värkligen vrål hungrig för jag var vaken till 5 och jag hade inte ätit sen 19:00 igår kväll ungefär om det inte vara 18:00 kommer inte ihåg men vi ses !!!

Av Beatrice Blom - 5 januari 2012 17:56

Yes det är sant det tog ungefär 1 dag att titta klart på episod 1 av Roswell fett bra serie allvarligt nu ska jag titta lite på matten och sen blir det episod 2 av Roswell sen så ska jag eller nej jag vet inte vad jag ska göra sen för jag har inte planerat något att göra det blir väl bara att vara hemma och chilla hela dagen idag åå juste klockan är snart 18:00 hela dagen borta då men då blir det väl bara att chila imorgon för jag har inget att göra imorgon men på lördag då blir det TRÄNING första tjej träningen på hela 2012 och det kommer inte vara sista heller för om en vecka så blir det träning med killarna och det är första kill träningen på 2012 vet inte varför jag och Nelly går på kill träningen eller det är inte direkt kill träning men det är det mesta med killar det är ungefär 4 tjejer där men ändå det är fett kul!!!! 


Aa men ska börja med matten nu så ses senare!!!! PUSSS!!!

Av Beatrice Blom - 5 januari 2012 12:07

Okej jag ville bara skriva något här för att jag precis har vaknat och för att min data var på så det var lite roligare att datan var på för annars skulle jag inte orka sätta på den för det tar nästan 5 minuter att få i gång den aa men jag måste stänga av min data för att den har varit på hela natten för att jag har dragit hem en serie ni vet ''Roswell'' jag tror att jag ska titta på cdon.com om den finns där att köpa eller heter den cdon.com jag vet faktiskt inte men i alla fal så ska jag gå och äta frukost nu sen ta lite pluggande och sen ska jag sätta på datan och se om den mår bättre !! 

Så vi ses om någon timme eller så !!! PUSS

Av Beatrice Blom - 4 januari 2012 17:45

Nu ska pluggandet igång igen för jag har bara chillat framför datan hela dagen så det kanske är dags att köra lite matte och lyssna på musik!!!! 


Och kanske dra hem den andra episoden av ''Roswell'' imorgon kommer jag ha tittat klart på den första episoden så det kanske skulle vara bra om man är förbered !!! 


Nej men ska plugga nu så ses senare!!!  

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards