feelslikeadream

Alla inlägg under februari 2012

Av Beatrice Blom - 20 februari 2012 23:34

Nu är det dags att sova tror jag eller ska somna till någon film iallafal !! :) 


Så sses någon annan gång!! 

Av Beatrice Blom - 20 februari 2012 21:22

Jag är så himla sjuk och så himla trött och slut i hela kroppen.... Jag har bekräftat att jag är sjuk eller det gjorde jag i går när halsen stack iväg och hostan blev värre... 

Men idag så vart det lite värre än igår, jag började hosta som jag vet inte vad bara för att jag slutade andas (jag brukar göra det jag täpper typ iför luftvägarna och slutar bara att andas...)

Det kanske inte är så bra :/ 


Men ska titta lite på film och hosta lite mer och dricka vatten, vet inte vilken film men tror att det blir ''Step Up'' den första filmen. 


Vänta lite ska bara nysa......................................... så har nysit hela dagen gillas inte!!!! 


Men ska titta på filmen nu så ses när jag har lite mer ork :) 

Av Beatrice Blom - 17 februari 2012 19:11

Jag känner mig sjuk men är inte säker på att jag är det men tror att jag är på väg att bli sjuk.... Det är lov och då brukar typ alla bli sjuka och jag me tydligen :(


Aja men ska ta lite dricka och hoppas att det går över  :)


Jag sitter och tittar på Nanny McPhee med min underbara katt murre och snart så ska jag ta popcorn fett gott !!! :D

Jag känner mig fett tjock idag för till lunch så åt jag och nelly kebab tallrik och till middag så åt jag pizza och snart så ska jag äta popcorn :/


Men men jag ska gå nu så ses senare!! :)

Av Beatrice Blom - 17 februari 2012 15:19

Nu är det ju äntligen sport lov fett skönt men det är en fett tråkig dag idag !!

Aja men vad gör ni förnågot, jag gör ingenting eller jo jag ska ta och hämta något att äta jag har inte ätit på flera timmar jag är jätte hungrig !! 


Men jag har inte så mycket mer att skriva om utan att jag är jätte glad över att det är lov men jag kan inte tänka när min mage är tom.... 


Så ses senare!!

Av Beatrice Blom - 14 februari 2012 21:35

Nu duschen sen sova som en stock sen upp och stå imorgon bitti klockan 7 så att jag inte missar bussen !!! :D 


Så ses imorgon kanske om jag hinner!! :D

Av Beatrice Blom - 14 februari 2012 16:02

Är det bara jag som inte bryr sig om alla hjärtans dag, jag kanske är forever alone just på alla hjärtans dag men varför göra en så stor grej av det.... Jag har ju mina vänner!! :D


Men men kanske ska säga glad alla hjärtans dag för er som har en pokjvän, flickvän !! :) 


Jag har massor att göra just nu ska plugga lite så att jag inte ligger efter fast det gör jag inte men jag måste göra mitt hemprov !!


Men men ska gå nu så ses imorgon eller senare beror på eller vi kanske inte änns ses imorgon!!! 

Av Beatrice Blom - 11 februari 2012 22:35

Jag vet jag vet jag har inte bloggat på hela dagen men jag har haft fullt upp typ hela dagen... 


Jag vaknade klockan 9:00 och åt frukost med familjen (första gången på länge) och vid 9:45 så åkte jag, mamma och Alex tjej till västerås och shoppade (köpte nya skor, byxor och en tröja) och runt 14:00 så kom vi hem igen och när vi kom hem så började jag med mitt hemprov och jag är fortfarande inte klar - har lite kvar. Och sen när klockan blev 16:30 så började mamma med maten och jag hjälpte till och sen så var det mat och Alex kompis Hampus kom och det blev ett riktigt kalas vi var runt 7 stycken hemma då jag philip alex mamma pappa alex tjej och alex kompis hampus. 

Aa sen runt 19:00 så färgade jag håret och det blev nästan ingen skillad och 20:00 så var det melodifestivalen så jag och mamma tittade på den och sen runt 21:30 så började jag och mamma att titta på schobbi doo (stavas?) men mamma gick o la sig kort efter det och nu så tänkte jag faktiskt själv gå och lägga mig för det känns som jag kommer svimma (spy) snart för jag är så trött !!! SÅ godnatt på er alla så ses vi kanske imorgon det beror på om jag går på träningen imorgon eller inte det kan hända att jag säger att jag inte kan för att jag ska göra hem provet men vi får se !!


GODNATT!!! PUSS!!! <3

Av Beatrice Blom - 10 februari 2012 14:56

Det är fredag och jag har haft otur sen 13:00 för på idrotten så fick jag en fotboll rakt i ansiktet och sen slog jag mig i ansiktet kort efter det!!


Och nu blir det film och cola och choklad !! :D


Nej ska gå nu så ses senare !!


P.S jag vet att inte har bloggat så mycket och det kanske kommer vara så över helgen också för jag har mycket att göra jag har hem prov och träningar och sen ska jag shoppa med mamma imorgon måste ha nya skor och nya byxor osv!! :) 


Men ses senare!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards