feelslikeadream

Alla inlägg under mars 2012

Av Beatrice Blom - 31 mars 2012 22:14

Jag har inte hunnit blogga fören nu eller jag skulle ha hunnit med ett litet kort inlägg men jag tänkte vad jag skulle skriva då och ja som vanligt så blev det inget fören nu.... 


Men jag har varit och klippt mig idag blev jätte nöjd och jag började tänka på att jag kanske skulle färga mitt hår till brunt istället för blont hela tiden, jag tror fan jag ska färga mitt hår brunt eller ljust brunt! :) Det kanske blir till hösten orkar inte färga nu kanske blir en blond färgning sen blir det brunt jag orkar faktiskt inte med att vara blond, min brorsa kallar mig för blond så som alla kallar dom som är dumma i huvudet och jag kan faktiskt erkänna att jag är inte det, det är typ bara dom blonda som faktiskt vill vara ''blonda i huvudet'' som bestämmer om dom vill vara dumma i huvudet eller inte.... Nä jag förstod inget av det jag nyss skrev men iallafal så vill jag färga mitt hår till lite brun aktigt!:) 


Jag köpte två linnen idag också ett svart och ett vit :)) Kan erkänna en annan sak också jag har ungefär 15 grader varmt i mitt rum just nu och jag är in lindad i en filt och så ligger jag unger täcket jätte mysigt och sen ligger min katt på min höger arm... :S 


Nä tror fan att jag ska titta på någon film nu typ ''Underworld'' eller något sånt, om ni inte vet vad det är för film så googla det ;P  Älskar google !!! :D 


Om ni vill så kan jag lägga upp lite bilder på Åre men det blev inte mycket bilder typ bara på ett ''vattenfal'' som vi åkte och tittade på ! :) Och på en iglo som vi hittade som man igentligen inte fick gå in i men det gjorde vi iallafal om man skulle gå in i den så skulle man få betala men dörren var öppen så vad ska man göra stå och titta på dörren eller? Nej man går in !:) 


Nej men jag åkte också till Annie med mamma och pappa för hon fyllde år idag så det var trevligt!! :) 

Och nu så ligger jag i min säng och har skit ont i min mage och försöker komma på vad jag ska titta på men ses imorgon hoppas jag! :) SES!! <3

Av Beatrice Blom - 30 mars 2012 19:10

Jag har varit hemma i snart 3 timmar och jag är lite trött på att vara hemma igen, jag orkar inte vara hemma men som tur är så ska jag hem till min moster på torsdag nästa vecka men det är en vecka kvar... 

Jag sov nästan hela vägen hem från Åre, är fortfarande trött!! :/ 


Imorgon blir det att klippa håret för första gången på skit länge tror att det bara blir lite toppar som ska klippas jag orkar inte göra något extremt eller vad man nu ska säga!! 


Jag har skit tråkigt också det finns typ inget att titta på TV. 

Just det varför kommer det en Titanic 3D för orka med det, det räker med den vanliga, vad kommer sen The hunger games 3D eller ? 


Nej men jag ska gå och hämta en huvudvärks tablett jag har skit ont i huvudet så ses!!:) 

Av Beatrice Blom - 25 mars 2012 18:26

Fett kul med snowbord, ja jag har prövat att åka snowbord och jag säger bara en sak fett kul!!! :D 

Det blir att åka snowbord imorgon också :) 

Det är inte så svårt att åka snowbord men man måste typ lära sig att bromsa först sen så kan man typ allt annat, jag lärde mig bromsa ganska fort men för Zabina gick det inte så bra och det gjorde det inte för mig men det gäller bara att man hittar stinget! :) 


Men jag orkar inte skriva mer så ses senare! :)

Av Beatrice Blom - 24 mars 2012 16:20

Nu är vi äntligen i Åre, vi åkte klockan 8 imorse och kom hit till 16:00. Det var fett jobbigt att åka bil i 8 timmar men jag är ganska van med det, jag åker till min moster minst 1-2 gånger per år och det tar ungefär 6-7 timmar att åka bil till henne och ca 4-5 timmar att åka tåg :) 


Men nog med det om man tittar ut genom fönstret så är det ganska mycket snö fast det håller på att försvinna... Det är ca 4 grader ute och det regnar ute också, inte kul.... :/ 


Men jag och Zabina har köpt jätte mycket godis och sånt :D Så det kommer bli en lyckad resa ändå. Hoppas att vi kan åka skidor ute fast jag inte mår så bra (är förskyld igen....) 


Men ska gå nu så ses senare!! :) 

Av Beatrice Blom - 24 mars 2012 16:20

Nu är vi äntligen i Åre, vi åkte klockan 8 imorse och kom hit till 16:00. Det var fett jobbigt att åka bil i 8 timmar men jag är ganska van med det, jag åker till min moster minst 1-2 gånger per år och det tar ungefär 6-7 timmar att åka bil till henne och ca 4-5 timmar att åka tåg :) 


Men nog med det om man tittar ut genom fönstret så är det ganska mycket snö fast det håller på att försvinna... Det är ca 4 grader ute och det regnar ute också, inte kul.... :/ 


Men jag och Zabina har köpt jätte mycket godis och sånt :D Så det kommer bli en lyckad resa ändå. Hoppas att vi kan åka skidor ute fast jag inte mår så bra (är förskyld igen....) 


Men ska gå nu så ses senare!! :) 

Av Beatrice Blom - 23 mars 2012 14:53

Står och väntar på att min mamma ska komma och hämta mig men det känns som att hon aldrig kommer... Men det tar en stund att köra hit från mig. Jag ska till min morfar direkt när min mamma har kommit och sen sover jag där och aen imorgon så åker vi till åre :)

Av Beatrice Blom - 22 mars 2012 18:07

Nu ska jag till träningen och kommer inte hem fören klockan 20:00 och då måste jag packa fett mycket men jag tänkte faktiskt gå upp halv 6 imorgon bitti istället för 7 och ja det kommer vara skit jobbigt att gå upp då men det får jag klara av men ska gå nu så ses senare när jag kommer hem !! :)

Av Beatrice Blom - 21 mars 2012 19:30

Japp snart så drar jag till träningen men först så måste jag byta om och sen så måste jag gå ner och väcka pappa så att han är vaken när vi ska åka! :D 


Men först så ska jag titta lite på TV igen! :) Så vi ses imorgon tror jag det blir för jag kommer inte hinna att blogga när jag kommer hem !! :) 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards