feelslikeadream

Alla inlägg under augusti 2011

Av Beatrice Blom - 31 augusti 2011 21:36

Godnatt bloggen!

Ska sova nu eller ska inte sova men jag ska ligga och läsa eller göra något annat att. Har gjort klart läxorna eller igentligen så var det inte läxor inte matten i allafal men vi har typ spanska läxa tills nästa vecka någongång och så har vi typ so läxföhör eller vad det heter tills imorgon så det är ganska tajt!  

Men ska gå och lägga mig nu så ses imorgon!  

Kom på en sak det är torsdag imorgon och det betyder att det är träning och just nu så älskar jag träningen jag hade bara en dålig vecka föra veckan när jag sa att jag tänkte sluta att träna rugby bara för att det är ganska tajt med rugby matcher varje helg och träning 3 gånger i veckan så det är ungefär 2-3 dagar ledigt från rugbyn just nu men aa det har blivit ganska kulit!  

Men ska inte störa er mer så ses imorgon!

GODNATT OCH SOVGOTT!!!! HA DET BRA! PUSS!!!        

Av Beatrice Blom - 31 augusti 2011 18:25

Hahahah jag trodde att det var första september idag så jag har gåt runt och sakt att det är 29 dagar kvar tills vi åker på sm fast det är 30 dagar kvar nästan.... 

Känner mig inte så smart!  

Imorgon så är det torsdag och det är den 1:a och då ska vi ha orientering i skolan tråkigt! 

Ska titta på ''Vänner'' nu sen ska jag titta på ''nyheterna'' (för jag har ett liv) och sen blir det ''Simpsons''  och sen blir det ''True Talent'' 

Ska se vad mamma och pappa gör nu så ses!

Av Beatrice Blom - 31 augusti 2011 17:37

Nej jag har läxor igen skit tråkigt! 

Har städat mitt rum men det ser inte så städat ut längre det såg ganska städat ut för 15 minuter sen men inte nu längre....  

Ska fortsätta med läxorna nu..... -.-  

Av Beatrice Blom - 31 augusti 2011 06:53

Hej bloggen!

Sitter och äter frukost nu oboy och flingor! Mums!

Sitter och tittar på tv också. 

Men jag kan inte sitta här hela dagen ska faktiskt göra mig i ording snart efter jag har ätit upp frukosten! Men vi ses senare när jag kommer hem!   

Av Beatrice Blom - 30 augusti 2011 20:53

Då var den hära dagen över nästan men det känns som jag inte har gjort någonting idag fast jag har gjort skit mycket! Ska säga godnatt nu för datan ska stängas av så ses imorgon eller något sånt!

GODNATT OCH SOV GOTT!!!!!   

Av Beatrice Blom - 30 augusti 2011 19:03

Hej bloggen!

Sitter och äter mat och tittar på TV och gör läxorna samtidigt.  

Hur går det? Jo det går bra man lyssnar på TV tittar på talen (om man har matte som jag) och äter maten! Det går faktiskt ganska bra....   Eller vad tror ni....

Aja kom precis hem från träningen och vi har fått nya tränare eller aa typ dom går i U17 så jag känner dom men det var faktiskt en rolig träning! Ska fortsätta att göra läxorna och äta och titta på TV så ses senare!   

Av Beatrice Blom - 30 augusti 2011 15:56

Hej bloggen!

Drar snart igen... ....På rugby träning! Ska möta Nelly på Coop eller nåt sånt!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards