feelslikeadream

Alla inlägg under augusti 2011

Oj!

Av Beatrice Blom - 29 augusti 2011 17:36

Hej bloggen!

Hur mår ni? Själv mår jag bra men jag har varit hos tandläkaren och det gick ganska bra förutom att jag måste bestäma mig för om jag ska ha tandstälning eller inte och jag vill ha det men jag tror att det ska göra ont så jag vågar nästan inte....

Jag går inte på träningen i dag heller gick inte på föra måndagens träning...  

Jag åkte faktiskt hem med mamma innan jag kollade på busstabelen och när jag kom hem så tittade jag på busstabelen och det tod att bussen gick 17:34 och vi börjar 17:30 på träningen och det tar typ en halv timme att komma till rugby klubben om man åker buss och mamma hon orkade inte åka tllbaka till enköping så jag blev typ fast här...!  

Så nu sitter jag framför datan och har inte kul!!!!

Men ska se om det finns något att titta på, på TV! Ses!     

Av Beatrice Blom - 29 augusti 2011 07:24

Hej bloggen!

Ska snart dra till skolan om ca 6 minuter drar jag.... 

Jag är jätte tröt!

Efter skolan så ska jag till tandläkaren -.- Jag kommer inte ha något hål det vet jag men dom kommer säga att jag måste borstatänderna morgon och kväll hela tiden dom säger så varje gång! 

Men här kan jag inte sitta mera så ses senare!   

Av Beatrice Blom - 28 augusti 2011 21:16

Hej bloggen!

Förlåt för att jag inte har gjort något inlägg idag men i morse när jag vaknade då låg jag i min säng och bara stirrade på min kudde (vet inte varför) sen gick jag ner och gjorde frukost och sen har jag inte rört mig urfläcken från soffan på nästan hela dagen har inte orkat göra någonting jag skulle åka och köra matcher idag men jag var så tröt igår när jag kom hem så jag sa till min kompis att jag inte skulle med så aa då fick jag stanna hemma hela dagen och dega framför TV:en! 

Och nu så tänker jag flytta mig från soffa tillbaka till min säng eller först ska jag titta lite på internet och sen ska jag borta tänderna och sen ska jag läsa lite och sen ska jag sova så jag tänker säga godnatt nu så ses vi imorgon! 

GODNATT OCH SOVGOTT!   

Av Beatrice Blom - 27 augusti 2011 22:18

Så hette filmen som vi såg i dag ''Invictus'' jätte bra film rekomenderar den. Den handlar om rugby och den är också en san historia!   

Ska gå och lägga mig och läsa lite för jag orkar inte vara uppe längre så vi ses imorgon innan jag drar till Årsta!   

GODNATT OCH SOV GOTT!      

Av Beatrice Blom - 27 augusti 2011 20:43

Hej bloggen!

Är hemma nu har haft jätte trevligt med u15 tjej laget måste göras om!

Dagen har sett ut så här: 

Åkte bussen in till Enköping klockan 12:41 när jag kom till Enköping gick jag till rugby klubben när jag kom till rugby klubben så började vi med lite enkel träning och sen körde vi en match halva tjej laget mot andra halvan min halva vann!   Stolt! Sen efter vi hade kört den matchen så åt vi lite lunch och sen så duschade vi för att inte lukta svett hela dagen... Sen så såg vi matchen Enköping mot Hammarby, Enköping vann!!!! Enköping 40 någonting Hammarby 13 tror jag det blev! 

Sen gick vi till ett hus och hade trevlig och åt tacos och tittade på film men jag kommer inte ihåg vad filmen hette heller....!  Och nu sitter jag här framför datan och fixar lite grejor. Och så ska jag fixa lite grejor inför imorgon ska ha matcher i Årsta imorgon med u13 kill lag! 

Sitter också och tittar på ''Chasing Liberty'' nu som går på TV3! 

Men vi ses senare gör ett blogg inlägg innan jag ska sova eller om jag har något annat att berätta!   

Av Beatrice Blom - 27 augusti 2011 10:52

Nu är det bara 1 och 1 halv timme kvar tills jag ska gå till bussen men annars är det 2 timmar kvar tills vi ska samlas vid rugby klubben!   

Av Beatrice Blom - 27 augusti 2011 09:48

Tja bloggen!

Har varit vaken i en timme snart och ätit frukost och just nu sitter jag och plattar håret eller försöker med oborstat hår   Ska åka buss in till stan klockan 12:34 tror jag bussen gick....

Det är jätte fint väder ute idag på länge ska fixa lite saker jag ska ha med mig nu som tex handduk, schampo, tränings kläder, lite mys kläder och lite andra grejor.

Ska fixa lite pengar från pappa också för man skulle ha med sig 50 kr eller mer! 

Men vi ses senare! PUSS   

Av Beatrice Blom - 26 augusti 2011 22:56

Tja!

Ska försöka att sova nu för att jag ska ha hel dag rugby imorgon från 13:00 till 20:00 tror jag det var!   Kommer bli jätte skoj! Det är med hela tjej u15 laget! Vi är ganska många. Ska borsta tänderna nu så ses imorgon!  

  

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards