feelslikeadream

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 21 augusti 2011 21:09

Nu ska jag bara dricka upp mitt tea sen så ska jag gå och sova tror jag om jag vill vara glad i skolan imorgon!  

Men det här blir sista blogg inlägget för idag kommer massor imorgon eller kanske inte massor för jag kommer inte hem fören 19:00 typ....

Skola från 8:45 till jag tror att det blir 16:00 och sen rugby från 17:00 till 18:30 och sen när jag kommer hem ska jag färgahåret så man är upptagen från morgon till kväll !   Tror att jag går med Nelly hem också imorgon. 

Ska dricka lite tea så att det inte blir kallt och sen ska jag sova! Så godnatt och sovgott mina kära bloggläsare!   Ses imorgon!    

Av Beatrice Blom - 21 augusti 2011 20:18

Det blir kalas i helgen igen (alltså nästa vecka) Min farbror fyller år då och helgen efter det blir det kalas igen då fyller min faster år! Jag blir bara upptagen när det är skola men inte när man har lov! Vad är det här förnågot egentligen...!

Ska fixa lite fika nu... Tea och macka!    

Av Beatrice Blom - 21 augusti 2011 16:46

.....med datan i knät och kollar saker på internet....

.....och tittar på 2012 samtidigt.....

......och så sitter jag med mobilen....

.....det känns inte bra tycker jag.....! 

......Aja ses senare.....!

   Bjuder på en bild på min bästis i Turkiet!   Saknar han!  

Av Beatrice Blom - 21 augusti 2011 16:00

Hej bloggen!

Nu har jag städat mitt rum och nu så ska jag tvätta lite kläder  

Och till middag blir det hamburgare med pommes!   Och cola såklart!  

Jag tycker inte om att a kort hår för det första allt hår kommer inte med när jag ska ha toffs och det har jag rätt ofta och för det andra det är nästan förkort...!  

Ska titta på 2012 snart den är inte skit bra men den duger just nu iallafal...

Det blev ingen fysträning den här helgen heller!   

Sitter också och överför låtar från en mobil till en annan mobil! 

Aja ska gå 2012 börjar nu!   

Av Beatrice Blom - 21 augusti 2011 12:50

Tja bloggen!

Sitter och kollar på Robin Hood men ska ta och gå och städa rummet snart tror jag om jag orkar! 

Jag såg igår att Enköping hade fått en skvaller blogg...  http://www.enkgossip.blogspot.com/ heter den! 

Aja ska gå nu så att det blir gjort. 

Imorgon är det måndag och då är det skola.... Och rugby träning   och så ska jag färgahåret också imorgon!  

Men vi ses senare !   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards