feelslikeadream

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 19 augusti 2011 20:52

DET REGNAR OCH HAR GJORT SEN JAG KOM HEM NÄSTAN!!!!!!!   

Av Beatrice Blom - 19 augusti 2011 20:01

Hellu det blev inte popcorne det blev ostbågar!   

Och cola så klart!   

Av Beatrice Blom - 19 augusti 2011 19:09

Tja snart blir det ''So You Think You Can Dance''  

Ska gå och göra popcorn nu så ses senare!   

Av Beatrice Blom - 19 augusti 2011 16:46

Tja sitter och tittar på Disney Channel det är Phineas och Ferb ett skit bra program! Jag dog nästan när jag åt äpplet mitt tandkött började klia, inte bra...!

Börjar bli lite hungrig nu! 

Gud vad skönt att det är helg hållde på att somna i skolan...  

Lyssnar på Radio 0171 också   http://radio0171.radiostream321.com/

Ses senare! Puss!   

Av Beatrice Blom - 19 augusti 2011 15:06

Hej bloggen!

Kom hem för en kvart sen typ och nu sitter jag och käkar lite godis jag fick i skolan idag och sen ska jag äta ett äpple och se om jag dör eller inte!

Och så tittar jag på tv ''Extreme Home Makeover'' ett skit bra program!  

Idag i skoan har vi inte gjort någonting vi har inte fåt vara scheman heller så det är inte kul!

Aja ses senare! 

Av Beatrice Blom - 19 augusti 2011 07:20

Hej bloggen!

Ska dra till bussen om tio minuter och sän sitta i bussen i en halv timme och sen kommer man till skolan och kan ta sin mobil   

Så kan man se om den lever eller är död!  

Aja ska borstatänderna nu sen ska jag dra Hejdå ses senare idag!    

Ovido - Quiz & Flashcards