feelslikeadream

Alla inlägg under juni 2012

Av Beatrice Blom - 30 juni 2012 13:26

När jag vaknade idag och gick och åt frukost så tittade jag på min pappas mobil och det stod lördag 30 juni på den och jag bara: Uhm va?  Då gick jag till min mamma och frågade vad det var för dag idag!?  Och hon sa att det var lördag och jag ba: ???? Va jag trodde att det var fredag !!!! Och på så sätt har jag glömt bort fredagen och det låter inte bra för mig för jag hade längtat till fredagen för då kan man äta så mycket popcorn att man nästan spyr :D 


Av Beatrice Blom - 30 juni 2012 01:18

Ska sova nu fast jag inte är trött men jag orkar inte vara uppe det finns ingenting att göra !!!!!!


Vi ses imorgon bitti :) 

Av Beatrice Blom - 29 juni 2012 16:00

Sitter i min ensamhet i ett stort hus helt ensam och har skit ont i huvudet och lyssnar på One Direction låtar och är skit hungrig!! 


Har inte ätit sen 12:40 tror jag det var och mamma eller pappa är inte hemma och kan laga middag åt mig, jag får väl ta nudlar eller något annat.... 


Har läst på facebook att alla ligger ute och solar men här där jag bor så är det ingen sol alls... Blir ledsen för det jag vill ha värme och sol, det var faktiskt ett år som jag knappt kunde vara ute på grund av värmen det var skit varmt ute det året, jag tror att det var 2010 men är inte säker :)


Nej jag tror att jag ska ta en huvudvärks tablett nu så ses ! :)

Av Beatrice Blom - 29 juni 2012 00:23

Ska sova igen, det känns som jag sover hela tiden :/ 


Har precis kollat klart på en barnfilm som heter ''Oliver och Gänget'' den filmen är en av dom bästa barnfilmerna jag har sätt :) 


Ska sova nu så ses imorgon! :) Godnatt sovgott!!

Av Beatrice Blom - 28 juni 2012 20:27

Jag sitter inne på mitt rum just nu och undrar vad det är för dag idag? Jag håller inte reda på vad det är för dagar under sommarlovet men jag vet att det är den 27:e och jag vet att det är 29:e på fredag och då tror jag att det är onsdag idag men det känns inte som det... 


Jag joggade idag faktiskt, det känns som det var jätte länge sen sist jag joggade fast det var förra veckan men jag måste fortsätta med det för jag måste hålla kondisen :) Jag har ingen bra kondis så jag försöker hålla den på plats om det går och med plats så menar jag på samma nivå som jag alltid har haft den innan sommarlovet menar jag då :) 


Jag har typ börjat åka skateboard och jag vet inte vad jag håller på med när jag åker på den fast jag åker bara hemma på våran balkong så det låter lite när man åker men har funderat på att åka ner till vägen och åka lite där för det är inte så många bilar som åker där, så man kan kanske åka där fram och tillbaka :) Och när jag åkte på den idag så ramlade jag också fast det var inte 1 gång utan det var 2 gånger men jag klarade mig båda gångerna och min pappa frågade om jag skulle ta livet av mig när jag ramlade! Han säger sånt, det är hans humor!


Vet inte vad jag ska göra nu för jag har ingenting att skriva mer och ingenting att göra... :/ 


Men ska lista ut det medans jag läser min bok lite! 

Av Beatrice Blom - 28 juni 2012 16:59

Har precis ätit och tänker nu dricka tre liter vatten sen ska jag ut och springa vet inte hur långt med det får vi se ! 


Ses när jag kommer tillbaka :) 

Av Beatrice Blom - 28 juni 2012 15:46

Nu har jag hittat den nya Michael Jackson :O 


Ni måste lyssna på honom han är fantastisk !!!!!!!!


Fast ingen kan ersätta Michael Jackson det finns bara en och han är den bästa men jag tror att den här killen kan gå ganska långt i sin karriär men han kan aldrig bli som Michael Jackson!! 


Av Beatrice Blom - 28 juni 2012 12:25

Det är jätte fint väder ute idag första gången sen i fredags förra veckan hoppas att det håller nu för jag orkar inte med allt regn längre.... 


Tänkte ta en bok och lägga mig i hängmattan och bara chilla medans mamma och pappa arbetar, pappa gör typ två stolar som sitter i hop med ett bord. Och mamma tar bort ogräs från potatis landet :) 


Och båda vill ha min hjälp men nej det ska dom inte få eller kanske om det är kris så kan dom få det men inte just nu idag. !  


Ska ta min bok och gå ut och läsa nu så ses !!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards