feelslikeadream

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Beatrice Blom - 26 juni 2012 19:35

Hejsan hur mår ni ?  Själv mår jag bra ! 


Hur har eran dag varit ? Min dag har varit bra !! :)


Hahah okej jag har faktiskt inget att skriva det är därför jag skriver lite frågor men jag skulle faktiskt vilja ha lite fråge grejsimojs grej som alla andra bloggar har asså att ni kan fråga mig vad som helst ! :) 

Av Beatrice Blom - 26 juni 2012 15:09

NU har jag skaffat glasögon och dom passar skit bra på mig :) 

Och här kommer en blid på glasögonen :   



Och här är glasögonen på mig :   


Bilden är lite sne förlåt för det :/


Och här är mina solbrillor   



Och här är dom på mig :   


Ops bilden blev sne igen :/




Av Beatrice Blom - 26 juni 2012 12:28

Jag har typ precis vaknat och har faktiskt precis kommit ner för att göra frukost och det blir nog två mackor och ett glas oboy och sen så blir det nog att jag går upp på mitt rum och äter frukosten framför min TV och sen så tänkte jag duscha pch sen ska jag och pappa nog åka till synoptik (tror jag det heter) för att hämta våra glasögon, ja jag har skaffat mig glasögon för att jag kan inte se bra på långt håll ibland när jag åker bil med min pappa så ser jag faktiskt inte bilarnas registrerings nummer..... Så jag har skaffat glasögon....!Men men ska ordna med min frukost nu så ses senare! Förlåt att jag inte la upp någon bild på min midsommar stång men jag kan göra det idag så ni kan se hur den såg ut :)Ses!! :)

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards