feelslikeadream

Alla inlägg under januari 2012

Av Beatrice Blom - 31 januari 2012 14:59

Nu ska jag äta något för jag är hungrig har inte ätit på hela dagen....  


Vet inte vad jag ska skriva jag orkar inte göra någonting..... Så SES

Av Beatrice Blom - 31 januari 2012 14:59

Nu ska jag äta något för jag är hungrig har inte ätit på hela dagen....  


Vet inte vad jag ska skriva jag orkar inte göra någonting..... Så SES

Av Beatrice Blom - 30 januari 2012 21:46

Japp det kan jag göra vid det här lagret är fett törstig och tror att jag ska dricka 2-5 liter vatten nu sen borsta tänderna sen sova !! Låter inte det bra!! :D



Nej men ska sova nu så ses imorgon när jag kommer hem från skolan imorgon slutar faktiskt en timme tidigare från skolan imorgon för alla lärare ska bort !! :D Fett cool man är!!! Vet inte varför ? Godnatt i alla fal !! pUsS

Av Beatrice Blom - 30 januari 2012 19:14

Godmorgon eller Godmiddag!! 


Jag har inte gjort någonting idag eller jo jag var i skolan hela dagen och degade!! Haha


Nej men ska faktiskt gå och sova nu.... 


Skoja orkar inte göra någonting just nu kanske blir det en film eller något men jag orkar inte ska nog ta en dusch! 


Nej men ses senare !!


Ville bara skriva ett inlägg så ni inte ska titta på samma inlägg varje gång ni loggar in!   

Bild från i sommras!! ;D

Av Beatrice Blom - 29 januari 2012 21:44

Japp så blir det ska sova snart det är ju skola imorgon så varför inte men först så ska jag faktiskt äta något en macka eller något sånt så ses imorgon!! GODNATT OCH SOVGOTT!!! PUSS!!!!

Av Beatrice Blom - 29 januari 2012 16:17

Nu har jag och pappa lagat mat det blir taco gratäng med makaroner !! Mums!! :) 

Fast vi har precis ställt in den i ugnen så den är klar om 10-15 minuter! 


Jag hade tänkt att noppa ögonbrynen idag men min mamma hade tagit med pinseten till sitt jobb så det blir att göra det imorgon eller ikväll innan jag somnar runt 22:00 för då kommer hon hem! :) 


Tror att jag satt i en timme inne i duschen innan jag gick ut ur den efter att jag hade sprungit eller jag gick jag kunde inte springa för min hals fuckar hela tiden när det är kallt men jag försökte i alla fal men kanske gör om det imorgon eller på tisdag för jag tror att jag behöver träna upp kondisen !! :/ 


Men ska gå nu måste måla om mina naglar kan inte gå en dag utan att ha målat dom och färgen är nästan borta nu så ses senare!! PuSs !!!

Av Beatrice Blom - 29 januari 2012 13:10

Tror faktiskt att jag ska ta en sväng runt kyrkan idag (springa lite till en kyrka som är ungefär 1-2 km bort från mig och sen tillbaka) jag tycker att jag behöver det för det är sol ute idag så varför inte !! :) 


Men jag tror att jag först ska titta på en film eller ska jag göra det efter nej jag vet inte... Elller jag gör det efter för under tiden som jag tittar på filmen så kan jag faktiskt säga till mig själv att jag inte ska ut och springa/jogga!!  Det har hänt förut.. :/ 


Men ska gå nu så ses senare när jag är tillbaka !! PUSS!!

Av Beatrice Blom - 29 januari 2012 00:37

Jupp det är dags igen att gå och lägga sig men jag ska inte sova än jag ska titta på en sista film sen så ska jag sova men nu så ska jag faktiskt gå och borsta tänderna !! 


Så godnatt och sovgott så ses vi imorgon/idag....!! 


PUSS HEJ!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards