feelslikeadream

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Beatrice Blom - 7 januari 2012 17:20

Nu är jag hemma från träningen och det var super kul så det kommer bli flera gånger med träning!! 

Och så ska jag och Nelly och Amanda vara med när damerna ska ha brottning på onsdagar klockan 20:00 fett kul och sen kommer det bli träning på torsdagar med killarna så det är träning ungefär 3 gånger i veckan FETT!!!!!

Nej men ska ta och dusch nu !! Och sen så ska jag tvätta lite kläder det är fullt i min korg så om det finns för lite ljus tvätt så får jag väl ta lite ljust som redan har tvättats!! Hahah men aa vi ses!! 

Av Beatrice Blom - 7 januari 2012 13:21

Japp det är jag för det tog ca 10 minuter att äta up en av mina mackor och det tog minst lika lång tid att äta up den andra och så har jag ont i magen känns som jag ska spy eller något så jag tror att jag ska ta ett glas med vatten så att jag hinner lungna ner mig innan jag går till bussen och jag måste göra det om en kvart eller något sånt och jag vill värkligen vara hemma!! Ååhhåå men jag vill värkligen också träna!!! 

Men men ska ta ett glas iskallt vatten nu så ses senare när jag kommer hem!! 

Av Beatrice Blom - 7 januari 2012 03:52

Japp det ska jag nu !! 

Jag ska sova nu och sen när jag vaknar så ska jag springa till bussen för att inte missa den för jag tror att jag kommer missa den om jag ska vara ärlig!! Vet inte varför men jag känner det på mig men jag vill värkligen inte missa bussen eller träningen !!! Och så vill jag inte lämna mitt hem vet inte varför men det är nog för att jag har varit inne hela jullovet jag har bara gått ut när jag skulle följa med mamma och handla och när det var ny år ni vet man är ute tittar på raketerna osv men ska sova nu så ses imorgon !! Sov gott allihop !!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards