feelslikeadream

Alla inlägg under oktober 2011

Av Beatrice Blom - 30 oktober 2011 16:55

Tja förlåt att jag itne bloggade igår men det var för att jag vaknade klockan 10 och halv 11 så ringde min kompis Ophelia mig och frågade om jag kunde komma till henne så jag åkte till henne och sov där också men vi hade så kul.

Och i går så åkte jag och Ophelia till Västerås med hennes familj och shoppade köpte en tröja och ett nagellack.

Och nu kan jag inte blogga mer för jag måste ge datan till min store bror Alex så ses senare eller imorgon PUSS!!

Av Beatrice Blom - 28 oktober 2011 15:59

Yes det är fredag idag jag är överlycklig för nu är det höst LOV också så nu får man vara hemma och sova i mer än en vecka!!  

Jag vet inte vad som händer under lovet men jag vet att jag kanske ska gå och titta på rugby match i Enköping imorgon mellan Sverige och Krotien tror jag det var!!  

Men nu vet jag inte vad jag ska göra..... Eller jag måste ju plugga typ varje dag nu till allt sitter i huvudet alltså jag har prov i HK och matte veckan efter lovet och sen efter den veckan (vecka 46) så har jag ett till NO prov asså jag hatar verkligen att gå i skolan i 8:an det är ju bara prov hela tiden....!!!

Men aa ses senare PUSS!!  

Av Beatrice Blom - 27 oktober 2011 20:41

Tja kompisar! Vi har precis blivit av med alla våra gäster nu så jag har inte hunnit att blogga på hela dagen fast jag kom hem till 17:30

Ja jag har varit i skolan hela dagen jag har inte missat så mycket som tur är men jag måste plugga med matten och HK för jag tror inte jag får godkännt på provet så aa jag gör väl om det nästa gång sen måste jag träna inför matte provet näst nästa vecka....!!

Men aa jag tror att jag ska gå och lägga mig fast det är skit tidigt men jag har skit ont i huvudet och är skit trött jag vet att jag säger skit ganska mycket och jag vet inte varför men aa det är väl jag   

Men ses imorgon och gissa vad det är för dag då ..................................................
.................. Juste FREDAG!!!!


GODNATT OCH SOVGOTT PUSS!!!    

Av Beatrice Blom - 26 oktober 2011 07:22

Jaha då är man hemma idag med.... Det finns inget att göra hemma när man är sjuk!!

Sitter och tittar på Glee på TV11....

Nej men jag tror att jag ska gå och lägga mig nu eller något sånt lägga mig i sängen och läsa medans alla andra går till skolan fan vad chill egentligen men jag orkar inte vara hemma heller!!

Aa men nu ska jag gå så ses!!

Av Beatrice Blom - 25 oktober 2011 21:59

Ska sova nu så att jag kanske kan gå till skolan imorgon....!!   

Av Beatrice Blom - 25 oktober 2011 21:36

Hahahahahh sitter och tittar på Erik och Mackan som försöker åka moppe men den vägrar att starta!! Hahahahaha!!

Av Beatrice Blom - 25 oktober 2011 19:36

Sitter och tittar på 2 och 1/2 män på 6:an jag tror att det är en av dom första avsnitten för det ser skit gammal ut!! Hahahah.....

Imorgon blir det av till skolan igen fast jag bara har varit hemma idag så ska jag dit imorgon igen.... 

Sitter och funderar på en ska som jag har funderat på rätt mycket nu det är varför alla hatar Justin Bieber..? Det är inte så att jag gillar honom eller något sånt men det är bara en sak som jag har funderat på så om ni har några tankar på varför ni hatar, gillar eller bara inte bryr er om honom så skriv en snabb kommentar då! PUSS!!  

Av Beatrice Blom - 25 oktober 2011 14:54

Jag har varit hemma från skolan idag för jag mår inge bättre idag än vad jag gjorde i går men jag tror att jag går till skolan imorgon för det är ingen ide att vara hemma den hära veckan när man ska vara ledig hela nästa vecka!! 

Jag är hur snorig som helst jag hoppas att det går över snart för jag hatar verkligen att vara försyld!! 

Nej men jag ska inte prata så mycket om att jag är sjuk.... Så vi ses senare PUSS!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards