feelslikeadream

Alla inlägg under oktober 2011

Av Beatrice Blom - 11 oktober 2011 19:58

JAG HAR FÅTT MÍTT MAESTRO KORT NU (BANK KORT)  

FAN VAD GLAD JAG ÄR!! 

FAST JAG HAR INTE FÅTT KODEN ÄN MEN DEN KOMMER OM NÅGRA DAGAR OCH PENGAR PÅ KORTET KOMMER INTE FÖRREN I SLUTET AV MÅNADEN....

MEN SKA DUSCHA NU SÅ ATT JAG INTE HAR ÄKLIGT HÅR IMORGON OCH JAG KOMMER INTE ORKA DUSCH IMORGON BITTI!!  SÅ SES SENARE!! PUSS!! 

Av Beatrice Blom - 9 oktober 2011 21:38

Fan också det är ju skola imorgon och då ska vi redo vissa våran svenska uppsats som jag är klar med man som jag inte har tränat någonting på men ska se till så att jag gör det på tisdag eller onsdag så att jag kan sjuta upp det en eller två dagar!! 

Aja men ska sova nu så att jag inte somnar på bussen till skolan imorgon eller så att jag inte somnar på lektionerna....!

Glöm inte att borsta tänderna  

Godnatt!!  

    

Av Beatrice Blom - 9 oktober 2011 14:53

Sitter och facebookar med kompisar från lägret i sommras vi pratar om minnen och så och att vi måste ses snart igen om vi inte gör det nästa år på lägret!! 

Och så sitter jag och fryset inne på mitt rum jag har mitt täke i vardagsrummet!

Idag så vaknade jag klockan 11:30 typ och sen gjorde jag frukost och sen satte jag mig framför TV:en och tittade på en film men jag kommer inte i håg vad den hette men Brad Pitt var med i den!!  

Man ska inte störa er mer för jag ska gå och titta på TV med mamma nu så ses senare!!


Av Beatrice Blom - 8 oktober 2011 16:37

Ååå förlåt att jag inte bloggade igår men jag orkade inte jag somnade runt 21:00 

Jag var skit tröt!! 

Men just nu sitter jag och tittar på TV och har skit tråkigt!!

Idag har jag varit i Västerås och tagit ett foto på mig så jag kan ha det till mig id kort!! 

Juste i går var jag på SEB och skrev på papper till ett konto kort och ID kort osv....

Och så var jag i Västerås också igår på den nya IKEA det var så stort och det har dom har gjort en galleria och det är jätte fint och stort!!  

Nej men ska äta nu så ses senare!!    

Av Beatrice Blom - 6 oktober 2011 21:21

Tänkte bara säga godnatt och här får ni en låt också!! 

GODNATT!! PUSS!!  

Daniel Norberg - Little Willie John!!

Av Beatrice Blom - 6 oktober 2011 20:15

Hahahah sitter och tittar på Sol fest och oroliga föräldrar!!! Fett kul jööö!!!! 

Av Beatrice Blom - 6 oktober 2011 17:50

Sitter och äter polkagrisar!! 

Vi (jag och min klass) håller på att säljer polkagrisar typ 45 stycken var....

Jag har inte sålt så många men ändå så ser det ut som jag har gjort det för jag har jätta mycket pengar!!  

Men ska inte prata så mycket mer för jag har egentligen inget att säga förutom att idag fick vi svaren från SO provet från förra veckan och jag fick 8,5 av 9 men ändå fick jag bara ett E....

Aja ses senare!! 

Av Beatrice Blom - 5 oktober 2011 21:48

GODNATT SÖTA LÄSARE!! 

SKA SOVA NU ÄR SKIT TRÖT JAG HAR TYP VARIT DET HELA DAGEN.....

INTE BRA MEN GODNATT OCH SOVGOTT!! PUSS!!   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards