feelslikeadream

Alla inlägg under december 2011

Av Beatrice Blom - 31 december 2011 23:34

Nu är det cirka 30 minuter kvar av året 2011 och så kommer vi in i 2012 och alla säger så klart att jorden kommer gå under 2012 i december men det tror inte jag om det kommer hända något så kommer det zombis!! Hahaha nej skoja bara men jag har precis badat i våran bad tunna och sitter nu på mitt rum och nästan skakar för att det är 40 grader i bad tunnan och det är -9,1 grader utomhus så jag är både kall och varm på samma gång men nu ska jag börja skalla räkor till mig och Philip så ska vi äta räkmackor så vi ses kanske 2012 !!!!!!! PUSS på er!!! Älskar er och ha en fortsatt underbar 2011 och en ännu bättre år 2012 !!!!!! GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR ERAN BEA!!!!!! 



LOVE TO YOU ALL!!!!     

Av Beatrice Blom - 31 december 2011 16:07

Idag är det tydligen nyår har jag hört det här året har gått så fort undra varför det har det är det för att jag har haft så roligt under det här året!!! Ni vet när man har roligt går tiden snabbare !!! 


Sitter och kollar på 6:an vet inte vad det är men men det får bli det här det värkar ganska bra!!!!


Igår var jag med Alexandra fett kul hade vi!! Och jag hoppas att det blir flera gånger som vi kommer ha kul!!! 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer för jag skriver medans jag tittar på tv så det går inte så bra men vi ses senare då !!!!

Av Beatrice Blom - 30 december 2011 00:58

Jag har inte bloggat så mycket sen jag kom hem från min kompis. Mn det kanske blir mer imorgon fram till klockan 12 för då ska jag till stan hem till Alexandra och sen åker vi hem till mig och är här och sen går vi till hummelsta kanske om vi orkar för det är ganska jobbigt att gå men det ska nog gå men ska sova nu så vi ses imorgon !!!!! Godnatt och sovgott !!!!! Puss!!

Av Beatrice Blom - 29 december 2011 18:45

Jag har varit hemma i typ 2 timmar nu men jag har inte bloggat för att jag har inte haft den lusten för jag har varit i västerås med Ophelia nästan hela dan så jag är helt slut och imorgon så kommer jag att vara med Alexandra om jag orkar för jag vet inte riktigt om jag orkar.... 

Men jag vill verkligen komma bort från det hära huset för just nu håller mamma och pappa på att renovera köket eller vad man ska säga ett det heter!!! 


Men ska titta på film nu så ses senare!!!


P.S jag är skit sugen på kakor!!!!!!  

Av Beatrice Blom - 28 december 2011 19:48

Nu så åker jag till Ophelia så jag kommer inte blogga förren imorgon efter klockan 17:00 

Så vi ses imorgon ha en underbar kväll och morgon dag!!! PUSS o KRAM!!!! 

Av Beatrice Blom - 28 december 2011 18:22

Nu idag så är det bara 2 veckor kvar tills jag börjar i skolan igen........

Så tror att jag ska börja träna lite inför provet vi har om 3 veckor då.......

Av Beatrice Blom - 28 december 2011 16:27

Kanske ska börja packa lite kläder som jag ska ha med mig till Ophelia ikäll och lite annat som jag också ska ha med mig !! Så att jag inte glömmer något det skulle vara förfärligt om det hände !!!


Sitter och tittar på TV och så lyssnar jag på musik och håller på med mobilen (sällan nu för tiden) !!!!

Men ska packa lite nu så ses senare!!!! PUSS!!!!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards