feelslikeadream

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Beatrice Blom - 28 december 2011 19:48

Nu så åker jag till Ophelia så jag kommer inte blogga förren imorgon efter klockan 17:00 

Så vi ses imorgon ha en underbar kväll och morgon dag!!! PUSS o KRAM!!!! 

Av Beatrice Blom - 28 december 2011 18:22

Nu idag så är det bara 2 veckor kvar tills jag börjar i skolan igen........

Så tror att jag ska börja träna lite inför provet vi har om 3 veckor då.......

Av Beatrice Blom - 28 december 2011 16:27

Kanske ska börja packa lite kläder som jag ska ha med mig till Ophelia ikäll och lite annat som jag också ska ha med mig !! Så att jag inte glömmer något det skulle vara förfärligt om det hände !!!


Sitter och tittar på TV och så lyssnar jag på musik och håller på med mobilen (sällan nu för tiden) !!!!

Men ska packa lite nu så ses senare!!!! PUSS!!!!!

Av Beatrice Blom - 28 december 2011 13:24

Håller på att titta på appar som man kan installera på mobilen men jag vet inte vilka som är bra eller inte bra så jag laddar ner dom och tar bort dom typ direkt!!


Vet inte riktigt vad jag ska skriva för det finns inget att skriva om för typ 2 dagar sen så skrev jag bara om min mobil som var efter längtad och som kom fram igår!! Men nu finns det inget att skriva om eller det finns men jag kommer inte på något..... 


Idag ska jag i alla fal till ophelia och sova där och på fredag blire in till stan med Alexandra och sen hem till mig igen  

Och så kommer jag inte på något mer nu så vi säger så, så ses vi senare!!!   

Av Beatrice Blom - 28 december 2011 11:21

Idag så blire av till Ophelia klockan 20:00 ungefär för då kommer hon hem från simträningen !!!!!!

Då ska farfar komma och hämta mig runt 19:45 eller något sånt tror att jag får smsa honom så att han inte har glömt!!! 

Men jag ska gå och dusch snart för mitt hår är äkligt och så ser det ut som jag vet inte vad det är helt livlöst.....!!!


Men jag sitter just nu och smsar med Alexandra och Hanna från sport campet i sommras !!!!!!! Fett kul att man kan hålla lite kontakt med vänner som man inte kan göra med ens barndomsvänner bara med dom som man träffade i somras men men vi ses senare jag har inget kul att skriva om så ses senare!!!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards