feelslikeadream

Alla inlägg under juli 2012

Av Beatrice Blom - 26 juli 2012 13:01

Jag har kommit ur spår jag kan inte längre blogga, jag har blivit ur kass på det så jag kommer ta en lite paus ett tag tills typ skolan kommer igång och jag inte längre sitter vid datan och kollar film hela dagarna för det är det som får mig ur spår. Så jag tar en paus så vi ses någongång i augusti om inte innan det !! Ha det bra PUSS och KRAM !!! Ta hand om er !! :)

Av Beatrice Blom - 6 juli 2012 14:38

Nu är jag hemma igen efter 4 långa dagar med min kusin som är 5 år. Och det ända hon ville göra var att spela på min mobil och bada :)


Jag var också i Göteborg med min mamma, pappa, kusinen och min moster och hälsade på min storebror Jocke och hans tjej och så åt vi på en resturang fast maten där var inte så god.... 


Tänker ta en dusch nu så ses senare!! :)

Av Beatrice Blom - 3 juli 2012 10:15

Sitter i en bil på väg till borås till min moster och kusin med min mamma och min pappa mina bröder har bestämmt att dom inte ska med till borås den här gången det är första gången jag åker utan dom till borås. Jag och min bror alex åkte till borås själva förut fast han stack till en tjej som bodde någonstans nära borås..... Nog med det jag har redan tråkigt i bilen har aldrig haft så här tråkigt i en bil, brukar alltid ha någon att prata med och det är inte roligt att prata med mina föräldrar.Ses när det händer något roligt

Av Beatrice Blom - 1 juli 2012 18:20

Sitter och äter godis och tittar på TV. Fast det finns inget bra på TV!!! 



Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards