feelslikeadream

Alla inlägg under april 2012

Av Beatrice Blom - 30 april 2012 23:22

Hejsan har inte bloggat sen lördags tror jag men nu gör jag det och det är fortfarande valborg och jag ska berätta vad jag har gjort idag!! 


Jo först så vaknade jag runt halv 11 sen så började jag att chatta med Ophelia på facebook och hon frågade om vi kunde vara idag typ gå runt på stan och sånt och så klart kunde jag det så jag åkte hem till henne runt halv 1 och var där i typ 30 minuter innan vi stack in till stan och var där till typ 17:00 och åkte hem till henne igen och på stan så köpte jag lösnaglar och dom är så coola och Ophelia satte på lösnaglarna på mig och som vanligt så blev det skit snyggt och sen åkte vi in till hummelsta och tittade på maj brasan och stack hem runt 19:45 eller något sånt och sen så var vi hemma hos ophelia tills jag skulle hem typ vid 22:00 :) Det var typ min dag :)

Skit kul var det också!!!! :)


Vad gjorde ni idag på valborg !? :)


Ses 

Av Beatrice Blom - 28 april 2012 19:22

Glass och Film :D Det är livet jag har idag tjockis glass och film!!! 

Jag älskar glass men inte alla glasser men typ mjukglass och isglass !!:) 

Det är min typ av glass jag älskar :) 


Men nu ska jag faktistk titta på någon film så ses!! :D

Av Beatrice Blom - 28 april 2012 11:19

Hello vet inte vad jag ska göra men jag sitter väl inne hela dagen fast det är 15 grader varmt ute....


Men ska tänka på vad jag ska göra nu så ses.... 

Av Beatrice Blom - 28 april 2012 01:02

Orkar inte gå till toaletten och borsta tänderna.... Och jag vet inte om jag ska åka till norrköping imorgon kanske inte orkar det men jag tänker iallafal gå ut och springa imorgon!!! :)


Men ses imorgon !! Hoppas jag!!

Av Beatrice Blom - 28 april 2012 00:18

Håller på att titta på typ alla Jane Austen filmerna dom här stolthet och fördom den såg jag på precis och nu snart så ska jag titta på förnuft och känsla :) Tror inte jag har sätt den men det är den versionen från 1995 inte den från typ 2008 :)


Ses sen!! :) 

Av Beatrice Blom - 27 april 2012 19:04

Jag är världens tjockis nu har ätit pizza 5 gånger på 2 veckor och 2 gånger bara idag :( 

Så nu blir det inge mer pizza för mig och om jag går på någon pizzeria eller mcdonalds så kommer jag äta sallad :) 

Och så har jag fått en två liters cola av min pappa för att vi köpte ett sex pak med 2 liters cola och då sa han till mig och min bror att vi kunde ta en varsin och såklart gör man det när man blir erbjuden något !!! Gör inte ni det? :S


Men ska hitta en bra film och sen titta på den så ses!!

Av Beatrice Blom - 26 april 2012 21:20

Nu är det bara att duscha och sen sova!!! Tur att det är fredag imorgon jag skulla inte klarat en dag till i skolan men imorgon är det en kort dag så jag hoppas att jag klarar den och på idrotten så ska vi springa runt ån två varv och ett varv är ungefär 1.3 km tror jag men är inte säker :) 


Men ska dusch nu så ses imorgon!! Sov gott!! 

Av Beatrice Blom - 26 april 2012 19:30

Har precis gjort min middag och nu ska jag titta på film 

Min middag blev omellet och vatten :) Mums !! :P


OBS!! Jag gjorde den helt själv och den är så där faktiskt så kom inte till mig om ni vill ha hjälp med matlagningen ! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards