feelslikeadream

Alla inlägg under april 2012

Av Beatrice Blom - 21 april 2012 09:57

Jag tror att det inte blir någon piercing i ögenbrynet idag. 

Och jag tror inte att blir något det här året äns :/ men jag hoppas på nästa vecka !!! :) 

Men jag kommer inte på något som jag ska säga/skriva så jag slutar här 


Så ses!! :)

Av Beatrice Blom - 21 april 2012 00:25

Jo det tror jag. Jag är sjukt trött och alla andra i huset sover typ så det är väl dags för mig också. 


Imorgon så är det en stor dag eller kanske bara en vanlig tråkig lördag om jag inte åker och piercar mig :) 


Men vi ses imorgon så sov så gott så ses vi imorgon :)

Av Beatrice Blom - 20 april 2012 20:16

Jag har tänkt i två veckor nu på att gå och ta håll i ögonbrynet och imorgon kanske det händer men jag vet inte, men man får alltid hoppas och min mamma och pappa säger att jag får och jag har hittat ett ställe i Uppsala som verkar okej så jag ska försöka övertala min bror imorgon och säga att han kan köpa xboxet i Uppsala istället för i Västerås men jag tror inte han kommer gå med på det. Men annars så hoppas jag att vi kan åka till Västerås och sen åka hem och lasta av Philip och sen åka vidare till Uppsala eller så åker jag och mamma till Uppsala och pappa och Philip till västerås men jag tror inte det kommer hända för min mamma skulle åka fel väg och vi skulle aldrig komma fram till piercing stället :/ 


Men det stället heter The Darkwell Body Piercing Studio typ :)


Men ska gå nu så ses senare! :)

Av Beatrice Blom - 16 april 2012 21:37

Tänkte gå och sova nu och det är något som jag inte vill men ändå måste men jag tror att jag ska titta på ett avsnitt till av Greys Anatomy jag är på 23 avsnittet av 5:e säsongen :) Det börjar rulla på :) 


Men vi ses imorgon tror jag :)

Av Beatrice Blom - 16 april 2012 19:08

Tyvärr så är det så att hela dagen så är det måndag och jag som inte är ett så stort fan av måndagar hoppas på att dagen tar slut snart för att jag hade planerat hela dagen men sen så hände det att jag skulle ha utvecklings samtal efter skolan och då skets hela dagen för mig, skulle ha haft träning idag klockan 17:30 men satt på möte då :( 


Jag har massor av läxor men jag är sur just nu så jag ska bara sitta på mitt rum och titta lite i spanska boken sen så ska jag titta lite på Greys Anatomy och ja jag tittar fortfarande på det kommer inte sluta fören jag har sätt alla och det kanske dröjer flera månader men jag bryr mig inte :) 


Men ska gå nu så ses senare :) <3

Av Beatrice Blom - 15 april 2012 16:32

Ett stort Grattis till min bästaste bästa vän!! Hoppas att du har en underbar dag !!! :) <3 <3


Kramar Bea :D <3 <3

Av Beatrice Blom - 15 april 2012 00:53

Dags att sova igen, jag orkar inte med att sova men det sägs att man ska sova 8 timmar minst per natt... 

Vet inte om det är sant eller inte men om jag inte får sova dom 8 timmarna så blir jag ganska sur den dagen :/ 

Men men ska sova nu så att jag inte blir sur imorgon :) 

Av Beatrice Blom - 14 april 2012 20:43

Är inne på 5:e säsongen av Greys Anatomy och jag älskar fortfarande serien :) 

Jag har tröttnat på min mobil som jag fick för ungefär 4 månader sen och har fått min pappas gamla xperia x10 mini :)

Det känns skönt att ha en liten mobil fast det har bara gått 7 timmar sen jag fick den så man kan typ inte säga att jag kommer att ha den för evigt för det kommer ta slut någon gång men jag hoppas att det funkar i 2 månader eller mer :) 


Jag har inte gjort så mycket idag eller jag och min familj var till västerås en sväng och tittade och jag har bestämt att på tisdag så ska jag ta håll i mitt ögonbryn :) Fett coolt :)


SES

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards