feelslikeadream

Alla inlägg under september 2011

Av Beatrice Blom - 30 september 2011 16:20

TJA SIITER I BUSSEN TILL VÄNERSBORG NU VI HAR PRECIS BÖRJAT ÅKA VI BLEV LITE FÖRSENADE MED STARTEN FÖR ATT EN KILLE OLIVER VAR FÖRSENAD... KOMMER BLI FETT SKOJ I VÄNERSBORG. SITTER BREDVID AMANDA OCH ÄTER GODIS OCH DRICKER MER APELSIN!! DET KOMMER TA UNGEFÄR 4-5 TIMMAR ATT ÅKA DIT. :) MEN SKA INTE SKRIVA MERA SÅ SES

Av Beatrice Blom - 29 september 2011 22:45

Har inte bloggat på hela dagen idag för att jag har inte haft tid. 

Var i skolan till 16:00 sen så gick jag med Nelly hem och sen så åkte vi till träningen men Nelly var inte med för hon har stuckat ringfingret.... 

Sen efter träningen så åkte jag hem och duschade och fixade mig och runt halv 8 så somnade jag och mamma i soffan! Men runt kvart i nio så ringde min moster och sa att dom precis hade kommit fram till Enköping så nu är dom här.

Ellen sover och jag tänker faktiskt gå och sova för jag tror att jag kommer att dö om jag inte sover snart...!!!! 

Men vi ses imorgon!! GODNATT!!   

Av Beatrice Blom - 28 september 2011 21:11

Sitter och borstar tänderna!!   Med vänster handen det går inte så bra men man får väl försöka!  

Jag sitter också och tänker på att jag hoppas att det går bra imorgon på provet!!

Men ska sova snart när jag är klar att borsta tänderna men det kommer aldrig att hända....!


GODNATT OCH SOVGOTT DÅ FÖR JAG TÄNKER INTE GÖRA FLERA INLÄGG IDAG FÖR JAG SKA STÄNGA AV DATAN SÅ SNART JAG HAR LAKT UPP DET HÄRA INLÄGGET SÅ...!

GODNATT    

Av Beatrice Blom - 28 september 2011 18:44

Så där nu har jag varit på Intersport och på Mcdonalds och ätit! 

Min overall hade kommit och jag beställde den i medium för oftast så brukar alla kläder i smal vara för korta i ryggen så jag tog medium och den var skit stor i byxorna och tröjan ska man inte snacka om.... Skulle ha tagit small!!  

Var till Mcdonalds också med familjen och åt! Mums vad gott det var!!!!

Har so prov imorgon och det hära året får man också betyg.... Tror att jag kommer klara nästan hela provet men inte några frågor...! 

Men ska titta på Vänner nu så ses senare!! PUSS   

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 21:22

Ska sova nu för imorgon så är det skola igen... -.- 

Men jag är också skit tröt man blir det när man tränar så mycket jag gör.! 

Men vi ses imorgon! PUSS!!!   

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 20:23

Orkar inte städa mitt rum så det kommer aldrig hända att jag städar....! 

Ska titta om tvättmaskinen är klar så jag kan stoppa in mörktvätt!! Så ses!   

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 19:16

Jahapp nu måste man väl fortsätta att fixa rummet så att det blir städat och fint igen!!

Sitter och tittar på TV!

Kom hem från träningen för ungefär en timme sen och jag vet inte om jag har fåt fler myggbet eller inte men det känns som jag har 20 stycken....

Imorgon då är det ingen träning -.- men jag tror att jag ska jogga lite så jag håller kvar kondisen!

Juste imorgon måste jag till intersport!!! Det är mitt första mål jag ska göra för om jag inte gör det så blir jag galen!!

Men ska fortsätta titta lite på TV sen så ska jag städa rummet!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards