feelslikeadream

Alla inlägg under september 2011

Av Beatrice Blom - 10 september 2011 21:00

Yes Melanie vann i ''So you think you can dance'' hon var klart den bästa dansaren i hela pogramet jag visste att hon skulle vinna hela tävlingen! 

Av Beatrice Blom - 10 september 2011 19:43

Okej nu har jag ätit middag med halva familjen + några gäster! 

Min mammas kompis Linda och Tomas är här med deras son Lukas som är min barndomsvän (Deras dotter Theres var inte med hon är 14 år och Lukar går i typ 2:an eller 3:an) 

Sitter och tittar på ''So you think you can dance''! 

Linda och Tomas och Lukas har varit här sen 16:00 typ eller något sånt! 

Jätte trevligt att ha dom här det var så länge sen jag träffade dom! 

Aja ska titta på TV nu så ses!

Av Beatrice Blom - 10 september 2011 11:03

Gissa vad det är för dag imorgon! 

Jo det är söndag + att det är 11 september 2011 det är 10 års dagen för tvillingtornen! Det fruktansvärdaste som har hänt sen jag var liten! 

Jag fattar inte varför dom gjorde så.... 

Kommer med mer information imorgon när det är 10 år sedan!


Här kommer lite bilder:


Innan dom blev förstörda!

 


Planen har precis träffat båda tornen.

   

Den mystiske koken som hoppar från någon av dom högsta våningarna....!

Av Beatrice Blom - 10 september 2011 10:54

Hej bloggen!

Har precis ätit frukost och nu så sitter jag inne på mitt rum och tittar på TV det är rugby VM Argentina - England på TV10  

Det är lika 3-3

Och Argentina gör illa sig hela tiden! Det är typ 3-4 stycken som redan har lämnat planen!

Ska kolla vidare och se vem som vinner!

Argentina gjorde poäng nu så det står 6-3 till Argentina.

Vet inte vilket lag jag håller på...!   

Nu!

Av Beatrice Blom - 9 september 2011 23:29

Hej bloggen!

Ska gå och sova nu eller först ska jag ta ner en bok från min bokhylla boken heter Grottbjörnens Folk tänker läsa den igen för att jag känner för att läsa en bra bok igen!!  

Men vi ses imorgon!

Hade tänkt mig att jag skulle möblera om i mitt rum men jag vet inte hur jag ska göra men vi får se om det blir den hära helgen eller någon annan helg som jag är ledig på!!

GODNATT OCH SOVGOTT!!! PUSS!!!      

Av Beatrice Blom - 9 september 2011 15:15

Hej bloggen!

Är hemma nu igen efter en halv vecka i skolan! 

Sitter och tittar på ''Extreme Home Makeover'' Jätte bra pogram!!!!

I dag ska vi äta hembakad pizza till middag!  

Försöker leta reda på en bra bok som jag kan läsa men jag hittar ingen jag kommer bara på en bok som jag började läsa förra året den heter Grottbjörnens Folk och den är en jätte bra bok men i början så fattar men nästan ingenting men mot slutet fattar man mera och man fastnar för boken! 

Nej man ska fortsätta att leta reda på en bok och titta på TV!!   

Av Beatrice Blom - 9 september 2011 06:57

Äter frukost nu! Macka och oboy  

Tittar på ''Vakna Med The Voice''

Ska äta nu så ni slipper mig nu i en stund!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards