feelslikeadream

Alla inlägg under september 2011

Av Beatrice Blom - 12 september 2011 21:16

Satt inne på mitt rum med mamma och så kom pappa och sa att min katt simba blödde överallt (okej ska inte överdriva men nästan) aa han hade rivmärken i ansiktet och hans högra bakfot blödde i floder nästan om man inte trök med papper mot såret så blödde det i floder.... Stackar oss asså för inte så länga sen kom min andra katt hem och hade brutit höft benet. Vad kommer här näst min tredje katt Nala kommer hem med ett öga eller vad!? 



Nu!

Av Beatrice Blom - 12 september 2011 20:01

Nu blir det idol igen!!!  

Och så får jag tänka på en bra låt fortfarande!!! 

Av Beatrice Blom - 12 september 2011 17:42

Hej bloggen!

Det har blivit en sån dag som jag inte orkar göra någonting men det är ett under att jag har gått till skolan men jag gick inte på träningen för jag tror att jag inte kommer gå på måndags träningen... Har inte gjort det på 3-4 veckor...! 

Sitter och tittar på Kanal 5 kommer inte ihåg vad pogramet heter men det är i alla fal ett bra pogram! 

Kommer inte på något mer att skriva just nu...!

Eller jo jag måste kommer med en bra låt till skolan imorgon bitti för det är till en sak i engelskan som jag inte vet vad vi ska göra med låten men det finns typ 10000000000 låtar och jag kommer inte på någon som är den bästaste låten....!


Av Beatrice Blom - 11 september 2011 21:40

Tänkte bara säga godnatt innan jag ska sova! 

Så GODNATT OCH SOVGOTT MINA KÄRA LÄSARE!!!!   

Av Beatrice Blom - 11 september 2011 15:26

Oj oj oj.....!!!!

Det är ju års dagen idag!!! 

Tänk att jag glömde bort det fast jag tänkte på det hela dagen i går...!

Aa det var 10 år sedan tvillingtornen rassade och det var en stor sak för alla i USA men också för oss runt om i världen!! 

Jag har skrivit en uppsats om tvillingtornen i skolan när jag gick i 7:an alltså förra året. Det blev en lyckad uppsats enligt mig! Det var runt 3000 som dog och 6000+ som skadade sig.....


Där ljusen är ska tvillingtornen ståt! 

Man kan titta live på Aftonbladet om tvillingtornen (dom bara pratar om tvillingtornen)

Av Beatrice Blom - 11 september 2011 12:24

Hej bloggen!

Min pappa kom hem från finlansfärjan igår kväll och hade med sig massor av godis!!!   

Jag tog en Toberone!!!! MUMS!!! 

Sitter och tittar på reprisen från so you think you can dance!

Ska gotta mig med lite godis nu så ses!!! 

Av Beatrice Blom - 10 september 2011 23:31

Hej bloggen!

Nu har jag tittat på ''Bröllopsduellen'' faktiskt en jätte bra film har aldrig sätt den innan idag!

Det handlar om två bästisar som har känt varandra hela sitt liv och dom ska gifta sig samma dag och det blir nästan krig mellan dom men ska inte avslöja mera för ni får faktiskt ta reda på om den är bra eller inte själva!  


   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards