feelslikeadream

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Beatrice Blom - 5 september 2011 21:00

Han gick vidare Electropop hahahah shit allså va!? Han gick vidare!!!  

Skit bra låt eller vad tycker ni om ni såg idol eller är ni idol hatare!?  

Ska försöka hitta låten på youtube eller något sånt den kommer ut på spotify imorgon stog det på tv4.se   Men ska stänga av datan och sen titta lite på tv och sova lite senare så ses imorgon! 

Godnatt och sovgott!!! PUSS!!!!    

Av Beatrice Blom - 5 september 2011 19:54

Hej bloggen!

Jag har gått runt till grannarna och frågat om dom vill köpa plastpåsar och dom köpte flera stycken men tyvärr hade jag bara 5 påsar och en granne ville typ ha först 2 st och sen efter ett tag när mamman i huset kom hem ringde dom till oss och sa att dom ville ha 3 påsar till och jag hade bara en påse så då tog dom den men ska kolla om någon i laget inte har sålt en eller två påsar så får vi se om det bli några till!   Men ska titta på Idol nu så ses senare! PUSS!!!!    

Av Beatrice Blom - 5 september 2011 15:53

Hej bloggen!

Kom hem för 2 timmar sen, har hållt på med engelskan i två timmar typ!

Ska köpa jacka idag och så måste jag sälja lite plastpåsar till grannarna och sen måste jag titta på nätet var man kan få tag i korv man kan sälja så att man får lite pengar i klass kassan för vi har kommit fram till att vi ska sälja korv fattar inte varför vi kom fram till det.... Låter inte bra tycker jag själv skulle jag sälja Newbody eller vad det heter!

Aja men ska göra lite engelska nu så ses om ni inte förstod vad jag skrev så får ni säga till!  


Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards