feelslikeadream

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Beatrice Blom - 2 september 2011 21:44

Tja bloggen!

Har inte kunnat blogga på hela dagen för jag har varit i skolan typ hela dagen eller inte riktigt i skolan för vi var till S1 med klassen! Jätte många elever som var där det var ungefär 613 elever stog det på lappen man fick...... 

Inte lite eller!? 

Och efter skolan åkte jag med en kompis hem så har jag precis kommit hem från henne nu! Har haft det jätte trevligt hos henne vi är typ som systrar från olika mammor eller något sånt!  

Men jag tänkte gå och lägga mig för ska upp runt 08:00 imorgon bitti för att jag ska vara i Enköping klockan 09:00 för att sen ska det bli matcher med U13 skit kul och sen efter allt det här som slutar runt 13:00 så ska jag fort hem och duscha och fixa mig för sen ska jag hem till min faster och fira henne som fyller aa just nu kommer jag inte ihåg men jag kommer på så småning om....!  

Det värsta jag hatar det är att man är så full späkad typ hela hösten för det är så många matcher och SM och allt annat och sen så har man börjat i 8:an så det blir träningar och prov som man måste gå på eller plugga till det blir skit jobbigt men jag ska klara allt det hära!

Aja ska läsa lite sen ska jag sova.  

Godnatt och sovgott på er alla som kommer stanna uppe hela natten eller hela helgen....! Ses imorgon! Puss och kramisar på er alla!      

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards