feelslikeadream

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Beatrice Blom - 19 september 2011 21:22

Har gjort lite ändringar i bloggen för jag orkar inte ha samma heder eller vad det heter.... 

Sitter med min lila kisse katt som ligger på mig på ett konstigt vänster...!  

Men ska krypa ner i sängen snart för jag tror att jag kommer svimma av tröt het snart.! Eller nej inte riktigt men jag är verkligen tröt!!!!

Oj juste kom på att jag hade köpt en cola i skolan idag och den ligger i min väska fortfarande...

Men ska stänga av datan nu  



Godnatt!  Och sovgott goaläsare!! 

 

Av Beatrice Blom - 19 september 2011 20:45

Varför måste Andreas ''den nervösa'' i Idol vara så nervös och vara så bra på att sjunga och att han inte klarar av det.... 

Man söker till Idol för att man kan eller alla kan inte men endå vissa kan och alla är skit nervösa jag tycker att dom ska skaffa sig ett självförtroende först innan dom söker till Idol! Men jag hoppas på att Andreas ''den nervösa'' inte ger upp för han kan verkligen sjunga bra men han saknar självförtroendet...! 

Av Beatrice Blom - 19 september 2011 19:57

Ska snart titta på Idol det börjar om 2 minuter så måste göra ett snabbt inlägg nu!

Har varit i skolan till 16:00 och sen drog jag till min kompis Ophelia jätte trevligt hade vi! 

Aja men ska dra så jag inte missar IDOL! 

 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards