feelslikeadream

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Beatrice Blom - 4 september 2011 21:01

Så där nu är Idol slut men det blir säket mer imorgon!  

Längtar redan efter nästa avsnitt!!!!

Såg en tjej som gick i min skola förra terminen hon sjöng inte vad jag vet men aa jag såg iallafal henne skit kul att se personer man känner i TV:n ! 

Men nu ska jag sova för imorgon är det skola och då måste jag lägga mig tidigt för att inte bli sur imorgon bitti när jag vaknar! 

Vi ses imorgon för nu ska jag gå och borsta tänderna och sen sova!   

GODNATT OCH SOVGOTT!!!! PUSS!!!!!     

Av Beatrice Blom - 4 september 2011 20:02

Yes äntligen börjar IDOL sitter och tittar på det nu skit kul att det äntligen har börjat det bästa med Idol är att det nästan aldrig blir tråkigt på audition  

Men kan inte sitta här framför datan längre för idol det håller bara på i en timme så ses senare!!!!    

Av Beatrice Blom - 4 september 2011 17:20

Tja bloggen!

Är hemma nu igen! Vi vann inte matcherna men vi spelade faktiskt mot 18 - 30 åringar och vi är bara 13 - 17 år i vårat lag....

Men vi hade faktiskt jätte kul!

Har precis duschat och ätit mat. 

Ska titta på TV nu!

Juste jag träffade en rugby kompis som var med till Göteborg i juni och så träffade jag en annan kompis från lägret från Norrköping!  Jätte trevligt!

Men vi ses senare blogg läsare! PUSS!!!   

Av Beatrice Blom - 4 september 2011 12:34

Hej bloggen!

Sitter och borstar tänderna framför datan....

Ska dra snart till rugby klubben sen drar vi till västerås och spelar matcher där!

Kommer bli skoj men jag kan inte skriva mer för jag ska dra nu! 

Så vi ses senare när jag kommer hem!   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards