feelslikeadream

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 21:22

Ska sova nu för imorgon så är det skola igen... -.- 

Men jag är också skit tröt man blir det när man tränar så mycket jag gör.! 

Men vi ses imorgon! PUSS!!!   

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 20:23

Orkar inte städa mitt rum så det kommer aldrig hända att jag städar....! 

Ska titta om tvättmaskinen är klar så jag kan stoppa in mörktvätt!! Så ses!   

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 19:16

Jahapp nu måste man väl fortsätta att fixa rummet så att det blir städat och fint igen!!

Sitter och tittar på TV!

Kom hem från träningen för ungefär en timme sen och jag vet inte om jag har fåt fler myggbet eller inte men det känns som jag har 20 stycken....

Imorgon då är det ingen träning -.- men jag tror att jag ska jogga lite så jag håller kvar kondisen!

Juste imorgon måste jag till intersport!!! Det är mitt första mål jag ska göra för om jag inte gör det så blir jag galen!!

Men ska fortsätta titta lite på TV sen så ska jag städa rummet!!!  

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 16:14

Tja sticker nu till bussen!

Träningen börjar klockan 17:00 men bussen går 16:40 men det tar ungefär 10- 15 minuter att gå ditt!

Men måste verkligen gå nu! Så ses!

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 15:22

Tja sitter i mitt rum och tittar på TV och läser lite på aftonbladet  

Om en timme så ska jag gå till bussen för att åka in till enköping och träna kommer bli skoj!

Jag städade mitt rum igår är stolt och men jag damsugde inte för det han jag inte... så ska försöka göra det idag eller så får det bli imorgon när jag är ledig hela dagen från träning och sånt men inte från skolan.

Nej men här kan jag inte sitta hela dagen måste fixa väskan jag ska ha med till träningen för det ligger spanska böcker och SO böcker i den!

Skriver ett inlägg innan jag springer till bussen!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards