feelslikeadream

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Beatrice Blom - 22 september 2011 20:59

Fy vad tröt jag är så jag ska gå och lägga mig nu annars kommer jag ramla ihop i soffan!


GODNATT! OCH SOVGOTT!!! 

 

Av Beatrice Blom - 22 september 2011 20:30

Imorgon så är det fredag yey!! Har längtat hela veckan på att det skulle bli helg igen!!!! 

Hoppas våran idrottslärare är sjuk imorgon med, fast ändå inte...! 

Sitter och tittar på Simpsons   fett kul!! 

Av Beatrice Blom - 22 september 2011 19:57

Jaha nu har man ätit kladd kaka nu känner jag mig lite tjokare för det så jag ska ut och springa 5 mil imorgon efter skolan eller något åt det hållet! Nej kanske inte så långt kanske några kilometer.! 

Men nu ska jag titta på Simpsons eller Navy CIS ! 

Såg att det kommer ett pogram på 7:an som heter Sexlingar i familjen kanske tittar på det också lite men bara kanske! 

Av Beatrice Blom - 22 september 2011 18:21

Nu håller brorsan på att baka kladd kaka!   

Mums! Ska bli gott att äta kladd kaka men jag kommer känna mig tjok för jag har inte tränat någonting den här veckan....! 

Jag vet att jag har sakt det hundra gånger men det är sant! 

Jag har precis räknat mina pengar och det visade sig att jag bara har 162 kronor.....!!!! Det ända jag undrar är när jag ska få mitt kort!? Pappa sa att vi skulle fixa det för någon vecka sen när vi var sjuka båda två men det gjorde vi inte så det kommer ta cirka 2-4 månader till.... Tror jag..!!   

Av Beatrice Blom - 22 september 2011 15:53

Är hemma från skolan nu vi slutade klockan 14:50 och det gick ingen buss fören klockan 16:00 så då kom jag på att jag hade mitt buss kort med mig så jag åkte vanlig buss hem idag och kom hem för en halv timme sen! 

Det är ingen träning idag så jag kommer att dö på lördag för då har vi match i Täby.... Och då också på lördag ska vi ha möte i klubb huset klockan 8 på morgonen jag kommer värkligen dö då!!! 

Men ska titta lite på TV och däppa för att det inte är någon träning...! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards