feelslikeadream

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Beatrice Blom - 6 september 2011 21:31

Tja bloggen!

Ska sova nu så godnatt och sovgott på er alla kärabloggläsare!  

Puss!!! 

P.S Glöm inte att borsta tänderna!  

Av Beatrice Blom - 6 september 2011 19:57

Så där nu är det idol dags igen!! 

Älskar IDOL!!!  

Jag har en bok som ni måste läsa eller ni behöver inte det men den är skit bra bok!!

Den heter Niceville jag har skrivit om den lite att den är bra och så men alltså ni måste värkligen läsa den någon gång eller se filmen när den kommer den 23 september den heter ''The Help'' den värkar vara en bra film för boken är skit bra men ska titta på Idol nu så ses! 

Av Beatrice Blom - 6 september 2011 18:14

Tja sitter i mitt rum och har jätte tråkigt!!!  

Vet inte vad jag ska göra!!

Tittade på facebook och det finns en sida som man kan gilla som heter Oleg (Official) och det är snart 43 000 som gillar den sida alltså det har knappt gått en dag och skit många gillar sidan varje sekund! Aja har inge mer att säga just nu mer än att jag har skit tråkigt men ska försöka hitta på något nu! Så ses senare kompisar!!!   

Av Beatrice Blom - 6 september 2011 15:52

Hej bloggen!

Tänker sätta mig framför TV nu och äta ett äpple som är hemma odlat kan inte äta äpplen som man har köpt i butiken så jag gör en risk som är ganska stor, att äta ett äpple som är hemma odlat!

Men ska inte skriva om det mera.

Ska titta på Simpsons nu så ses! 

Av Beatrice Blom - 6 september 2011 11:13

Hej bloggen!

Vi har fåt besök av mammas vän nu så jag har ståt och gjort choklad bollar och mamma har gjort banankaka P.S jag gillar inte banan.....!

Ska sätta på mig lite kläder nu eller ska jag gå i pyjamas hela dagen!? Som jag alltid gör när jag är sjuk!

Klockan är 11:14 nu vet inte varför jag informerar er om det men jag har jätte tråkigt att vara hemma fast det var jag som sa att jag skulle vara hemma själv!

Nej men ska inte skriva mer nu så ses senare! PUSS!!!!  

Av Beatrice Blom - 6 september 2011 08:14

Hej bloggen!

Ligger hemma och är sjuk igen fattar inte hur jag kan bli sjuk efter bara 3 veckor igen! Har gjort lite engelska nu och har läst lite spanska och nu ska jag läsa lite böker så får vi se vad det blir utav den hära dagen hemma.... 

Igår innan jag gick o la mig så försökte jag få tag i Electropop och det fick jag så nu har jag den på mobilen och på datan! Kommer nöta sönder den idag!  

I skolan läser jag ''Syskon Kärlek'' den värkar ganska bra! Och hemma så läser jag ''Niceville''   igår såg jag att den skulle komma på bio också och allvarligt jag älskar den boken så jag måste läsa ut den innan den kommer på bio!!!  

Ska läsa lite böcker nu eller hela dagen men vi ses senare!! PUSS!!!!!      

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards