feelslikeadream

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Beatrice Blom - 24 september 2011 22:53

NATTI NATTI SKA SOVA NU FÖR DET


HAR VARIT EN JÄTTE LÅNG TREVLIG


DAG IDAG MED RUGBYN OCH


KOMPISAR!!


SKA FORTSÄTTA PÅ MIN LISTA SÅ


ATT DEN BLIR KLAR!!!!!  

Av Beatrice Blom - 24 september 2011 22:45

Tänker så mycket att jag nästan får ont i huvudet!!

Tänker på vad jag ska ha med mig till SM fortfarande kommer inte på mer än det jag har kommit på ni får se listan när den är klar!!  

Och det kommer dröja högst tills på onsdag och minst tills på måndag!  

Av Beatrice Blom - 24 september 2011 20:46

Sitter och tittar på Mamma Mia med pappa och sjunger med i alla låtar och jag tycker att pappa ska börja med opra!! 

Hahah han sjunger inte vacker och jag kan inte säga att jag sjunger vacker heller!! 

Och så sitter jag och skriver en lista om vad jag ska ha med mig till SM

Fan vad kul det kommer att bli!!   

Kommer bli så kul att man bara vill göra om det!

Ska fortsätta göra listan! 

Av Beatrice Blom - 24 september 2011 18:58

Var precis ute för att se vad pappa gjorde och det var is kallt ute så nu sitter jag framför TV:en med vantar, mössa, mjukis byxor, mjuckis tröja och mitt täcke!! 

Kanske lite överdrivet men det är verkligen kallt ute!

Av Beatrice Blom - 24 september 2011 17:22

Fick lov att gå upp klockan 7:00 för det var samling vid klubb huset kl 8

Runt 9 så stack vi till Täby för att spela matcher klockan 10:00 

Första matchen körde vi mot Erikslund och förlorade vi med ett poäng.... Men det gick bra ändå!! 

Andra matchen så spelade vi mot Exiles (stavas?) och förslorade också men det är skit kul att spela mot dom för dom är inte så små som alla i Erikslund... Och på den matchen gjorde jag ett försök   Är överlycklig för jag brukar inte göra försök jag brukar bara vara försvar mad mera ! 

Aja runt halv 1 så åkte vi hem till Enköping för att titta på Damernas och Herrarnas matcher och våra damer vann inte det blev ungefär 5 - 10 till borta laget....

Men herrarnas match ojojoj det blev lite mycker poäng där 88 - 15 till hemma laget alltså Enköping!!!   Tumme upp!!

Och sen för en halv timme kom jag hem!!

Och nu sitter jag hemma och tittar på film och dricker cola!!  

  

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards