feelslikeadream

Alla inlägg under juli 2011

Av Beatrice Blom - 31 juli 2011 23:35

Tror att jag ska gå och sova orkar inte vara uppe längre det finns inget på tv och ingen inne på facebook (inga roliga) 

Så jag tror att jag ska sova!

Godnatt! Bloggar lite innan jag åker imorgon! 

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 31 juli 2011 19:32

Hejsan!

Packar igen... 

Ska till moster imorgon så håller på att packar... 

Mina grannar kom hem idag och hela min familj bara neeeej...! Vi som ville ha kräftskiva! Vi brukar alltid ha kräftskiva innan dom kommer hem (ingen gillar grannen) Men vi får smyga om vi ska ha det.. Tror att det blir hemma hos Guy och Berit i år   Tror att vi aldrig har haft hemma hos dom, föra året var vi här och förföra året var vi hos Daniel och Åsa osv... 

Sitter och tittar lite på http://aftonbladet.se/ har hänt massor av skit!

Och så sitter jag och lyssnar på musik!  

Aja ska fortsätta med att packa! -.- Ses

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 31 juli 2011 12:42

Hej bloggläsare!

Nu har vi gjort i ordning allt till kalaset.... Nej det blir inte ett kalas Philip fyller 15 och han vill inte ha kalas men jag kallar det för kalas iallafal! 

Aja det bli tårat kakor bullar kaffe och COLA!  

Mina fastrar och farmor och farfar kommer och så kommer morfar och siv!

Min brorsa Alex missar det här och Jocke me!   

Det skulle vara kul att träffa Jocke igen...

Mamma och Philip såg KJ en av våra katter igår men den har rymde för typ 1-2 år sen....

Idag ska jag också packa för imorgon åker jag och mamma ner till Borås till min moster och Ellen och så klart Björn!   Ska bli jätte trevligt för jag och mamma kommer få ta hand om ellen för moster och Björn ska jobba hela veckan.

Vi åker imorgon och kommer hem på torsdag... Jag kommer ta med datan till Borås så ni behöver inte sitta och läsa samma sak hela tiden!  

Aja ska gå nu ska fixa mig och så. Så ses senare! 

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 30 juli 2011 21:14

Hej bloggen!

Kom hem för typ 5 timmar sen men jag har inte orkat hålla på med datan för det har varit 27+ grader ute  

Och så har jag badat badtunna igen...

Nu sitter jag inne och mysser med mamma!   Äter ostbågar och sprite!


Jag köpte inte så mycket idag det blev ett par tröjor och så...

Och så köpte jag en yoyo till min brorsa för han ville ha det för typ 3 veckor sen så han får det till födelsedagspresent!

Det blir ett stort kalas imorgon!   

Men ska titta lite på tv nu och äta ostbågar! Ses imorgon eller nåt!

Kramisar Bea!  

Av Beatrice Blom - 30 juli 2011 09:51

Nu drar jag till Årsta sen Stockholm :) 

Av Beatrice Blom - 30 juli 2011 00:20

GodNatt bloggen!

Ska sova nu för mamma och pappa ska väcka mig och Philip (min brorsa) imorgon för vi ska först titta på rugby och sen ska vi shoppa i Stockholm!  

Så jag säger vad jag har shoppa och så imorgon!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 29 juli 2011 23:07

Hejj bloggen!

Har precis kommit in har badat badtunna   

Har hoppat in i min one piece och helt upp cola i ett glas och poppat popcorn  

Så nu sitter jag och tittar på 6:an och käkar popcorn!

Tror att jag inte kommer blogga mer i dag eller jag kommer säkert säga godnatt och så men annars så kommer jag inte blogga mer... för dagen!

Men i morgon ska jag till Årsta tror jag det hette och titta på rugby matcher!  

Vad ska ni göra imorgon ?

Kramisar Bea!   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards