feelslikeadream

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Beatrice Blom - 8 juli 2011 22:42

Hej bloggen min dag har sät ut så här:

Vaknade runt 12 av att pappa klippte gräset, satte på datorn och gjorde ett inlägg sen gick jag och åt lunch  

Sen satte jag mig vid tv och runt halv 2 - 2 så åkte jag och pappa in till stan och gick på bygmax sen när vi kom hem så blev det fika med mamma, pappa, morfar och Philip. Sen solade man tills middan var klar typ. Sen kom Annie och åt middag här. Sen blev det efterrät glass med jordgubbar   

Sen satt vi ute och snacka och mobbade pappa.

Klockan 21:00 så gick jag och duscha.

Och sen satte jag mig vid datan och tittade på Tv Harry Potter går jö på 3:an  

Och nu sitter jag här och skriver ett inlägg och tittar på Harry Potter.

Hoppas ni har haft en underbar fredag med sol och skoj!!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 8 juli 2011 16:34

Har solat nu i typ 2-3 timmar först i poolen på en badmadrass och sen på altanen på en badmadrass. 

Jag kom på en sak som inte jag gillar... Det är att jag måste städa mitt rum   Det är så stökigt men men man måste städa någongång.

När jag låg på madrassen i poolen så tittade jag på himelen och så massa med moln som kom men sen efter 10 minuter var alla moln borta... Aja så är det jö här ute på landet! 

Ska börja städa nu. Bloggar mer i kväll! 

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 8 juli 2011 11:57

Hej bloggen!

Vakna precis för att en gräsklippare började låta utanför mitt fönster men mamma har typ ropat på mig att jag ska vakna i 2-3 timmar nu    

Kan inte skriva mer för mamma ropade precis att jag skulle hjälpa henne att duka inför lunchen så jag tror att jag skippar frukosten och äter lunch istället    

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 8 juli 2011 02:09

Hahahah min katt ligger och sover och snarkar   Så gulligt!!

 Det är bara 2 minuter kvar nu

Av Beatrice Blom - 8 juli 2011 01:31

Jag försöker att ladda ner photoshop till min data men det tar typ en timme innan det blir klart   Fett drygt.

Sitter och lyssnar på musik på Tv:en VH-1 music  

Godnatt så ses vi imorgon

Kramisar Bea! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards