feelslikeadream

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 23:38

Fan vad jag hatar flugor!

Det sitter en fluga på min hand och en fluga kryper på mitt vänstra ben och en annan fluga kryper på mitt högra ben! Ahaa blir fan skit sur!! Dom är överallt!

Hahahahah fångade en ska fan döda den! tror att jag kommer li masmördare när jag blir äldre! Fan vad det kiklas (..stavas..) att ha en fluga i handen  

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 22:43

Hello!

Sitter och kollar på en annan film nu! 

''En prinsessas dagbok'' gillar inte 1:an gillar mer 2:an  

Ska kolla på den nu! HAhaha dom åkte precis in i en spårvagn! Ses senare

Kramisar Bea!  

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 21:49

Hej bloggen!

Det är film time igen!   

Jag tittar på ''Old Dogs'' den är skit kul jö! 

Vad tittar ni på för film? 

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 19:14

Hej bloggen!

Körde precis moppe!    Jag tror att jag ska skaffa moppekort när jag blir 15 eller börja övningsköra när jag blir 16. Vet inte vilket men får se det är 1 och ett halvt år kvar till ska fyller 15. 

Jag sa till min farfar på facebook  att jag åkte moppe då sa han - Det får man inte göra om man är under 15. Hade du hjälm?

Jag - Jo det får man och ja jag hade hjälm.

Farfar - Bra det första din far gjorde när han körde moppe var att han körde ner i diket.

Jag - Hahahahahahah!!!!  

Aja det var våran lilla chatt!   Men jag ska ta lite mer cola nu!       Älskar COLA!!!!  Så här ser jag ut när jag ser cola -  

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 17:41

Har precis ätit middag kyckling och Pomesfrites.  

Jag sitter nu och tittar på planet 51

Och min brorsa blir kload av min katt simba  

När jag skulle äta så skulle min bror Philip gå och hämta ketchup och då öppnade han mikron och då sa jag - Vad fan varför öppnar du mikron?

Philip - Ska hämta ketchup.

Pappa - Det finns i kylen. 

Philip - Juste! 

Jag och pappa - Hahahahahahahahah !!!!! 

Kunde fan inte hålla mig!  

Nej men nu ska jag inte skriva mer ska gå och ta lite cola har typ inte drukit cola sen föra veckan  

Ses sen!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 15:52

Hej bloggen!

Jag sitter och lyssnar på radio0171 det är Enköpings radio station det är en kille på 14 år som tar hand om den det tycker jag är tufft att göra. Nejdå men det är coolt att ha en radio station som går så bra som den. Här är den - http://radio0171.radiostream321.com/  lyssna   om ni vet vilka lanlampan är så är dom gäster där. Här är deras blogg - http://lanlampan.blogg.se/ 

Ha en skit bra dag. Och jag råder er att lyssna lite på radio0171  

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 14:35

Hejsan tittar på en annan film nu som heter ''Hanna'' och den är skit bra men i början förstod jag ingenting men nu förstår jag mycket mer vad den handlar om den är typ som filmen ''Push'' tycker jag men det kanske inte ni tycker om ni har sätt filmerna. Ska titta klart på filmen nu  

Ha en bra dag!  

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 12:54

Hej bloggen!

Vaknade för en och en halv timme sen typ. Det åskade och blixtade i går så gick o la mig tidigt. Det gick ganske bra att göra inlägg från mobilen  

Idag ska jag inte göra någonting som vanligt har typ inget att göra när det regnar ute  

Aja ska titta klart på filmen jag tittar på den heter typ ''due date'' den är skit konstig jag har inte fattat något av filmen    

Aja ska stänga av filmen och titta på någon annan nu  

Kramisar Bea!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards