feelslikeadream

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Beatrice Blom - 29 juli 2011 23:07

Hejj bloggen!

Har precis kommit in har badat badtunna   

Har hoppat in i min one piece och helt upp cola i ett glas och poppat popcorn  

Så nu sitter jag och tittar på 6:an och käkar popcorn!

Tror att jag inte kommer blogga mer i dag eller jag kommer säkert säga godnatt och så men annars så kommer jag inte blogga mer... för dagen!

Men i morgon ska jag till Årsta tror jag det hette och titta på rugby matcher!  

Vad ska ni göra imorgon ?

Kramisar Bea!   

Av Beatrice Blom - 29 juli 2011 17:31

Hej bloggen!

Idag blir det badtunne dags! 

Har inte badat badtunna på typ ett år för att den gick sönder men vi fixade det

Sitter och tittar på svt1 det är typ om norge tror jag men det står inte vad det heter! -.-

Tittade vad det var på TV1000 Family det var ''Dear John'' Har typ sett den 10 gånger och kommer titta på den 10 gånger till... 

Men ska inte titta på den nu för jag orkar inte titta på den!

Kände när jag vaknade att jag hade skit ont i ryggen fan vad ont det gör!  

Aja ska titta lite på svt1 nu. 

Asså det är hemskt det som har hänt i Norge hur F*N kan man göra det mot barn 86 barn dog!... AAAAAAAAA..................    JAG BLIR GALEN!!!

NORGE, SVERIGE ÄLSKAR ER!

Kramisar Bea! Ses senare!  

Av Beatrice Blom - 29 juli 2011 15:18

Hellu bloggen!

Förlåt att jag inte har bloggat men jag orkade inte göra det igår det var typ min otursdag eller nåt!  

Igår när jag skulle äta frukost så slog man till oboy glaset så all oboy var på hela bordet hela golvet och typ överallt!

Sen vid middagen så bränner man sig på stekpannan!

Sen på kvällen så tittar man på sin tå och ser att nageln är lös...

Asså kan der bli värre!

Aja jag fick en kommentar av en tjej Carro som sa att hon kunde hjälpa mig med att designa min blogg - Jag säger bara TACK så mycket!  

Hoppas du hör av dig!

Kramisar Bea! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards