feelslikeadream

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Beatrice Blom - 9 juli 2011 22:24

Hej mina kära läsare!

Ska snart gå och sova för jag ska uoo tidigt imorgon ska på sport camp i Norrköping med Nelly det kommer bli as nice. Åker klockan 10 och kommer till Norrköping 11 - 12 tiden  

Har aldrig vart på läger förut det kommer vara första gånden.

Men jag måste gå och borsta tänderna nu och sen sova!

Kramisar Bea! 

:(

Av Beatrice Blom - 9 juli 2011 21:18

Kom på en sak!

Det är exakt 2 år sen min bästa barndomskompis pappa dog     

Saknar honom han var som en extra pappa för mig  

 Jag hoppas ni har det bra där uppe!

Saknar dig!

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 9 juli 2011 17:28

Hejj bloggen!

Jag har typ packat hela dagen känns det som. Just nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar så att det torkar och att jag kan packa det sista   Om ni inte vet vad jag ska göra så ska jag på ett läger i Norrköping i en vecka kommer kanske inte blogg på hela veckan   Det är ett rugby läger eller inte bara rugby det är typ 8 eller mer sorter också så det kommer vara många där! det kommer bli skit kul!

I morogn bitti så kommer Nelly och hennes mamma hit för att hämta mig och sen drar vi till norrköping och kommer hem på lördag nästa vecka!    

Hoppas ni kommer ha en lika trevlig och rolig vecka som mig!

P.S min brorsa säger att det är ett tjokisläger men det är det inte kan jag lova er!

Kramisar Bea!   

Av Beatrice Blom - 9 juli 2011 13:19

Godmorgon bloggen!

Vaknade för typ en timme sen pch har precis ätit frukost och nu sitter jag och tittar på up barnfilmen!  

Den är jö skit rolig! med dom talande hundarna!  

Aja ska titta klart på den.

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 9 juli 2011 00:01

Hejj jag sitter nu och tittar på filmen ''Not another teen movie''

Hahah ni måste bara titta på den någongång   

Sitter och skrattar ihjäl mig! Jag vill ha popcorn!!

Ska göra det!

Kramisar Bea! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards