feelslikeadream

Alla inlägg under augusti 2012

Av Beatrice Blom - 26 augusti 2012 18:27

Och har värsta mensvärkarna, det är skit jobbigt :(
måste gå nu ses

Av Beatrice Blom - 25 augusti 2012 19:44

Längtar så in i NORDEN till Jul, för då är det så ljust i alla hus och alla har julgranar som lysser och det är så ljust ute för snön lysser av solens strålar, ååå blir lite avensjuk av mina fantasier :O 


Och jag längtar också tills jag Zabina, Morfar och Siv åker till Åre och åker snowboard :D Det var så kul sist vi var där fast typ all snö var borta..... Och den här gången så får vi åka på sportlovet eller någonting för jag kan typ inte ta ledigt från skolan för det är nationella prov (vet inte hur det stavas).

Och jag hatar prov för jag går runt och oroar mig för vad som kommer hända typ som att jag kommer ha alla fel eller något sånt... 


Men jag hoppas att jag kommer klara det, jag har ju gjort det en gång tidigare (i 5:an) fast då fuskade jag lite, tittade på vad en kompis skrev ;) 


Men ändå SÅ LÄNGTAR JAG TILL JULAFTON OCH ALL SNÖ!!! :)

Av Beatrice Blom - 25 augusti 2012 16:43

Det är inte kul att bara sitta hemma hela tiden men det är typ jag som gör så att jag sitter hemma och gör ingenting :/
Det är skit.

Av Beatrice Blom - 25 augusti 2012 00:18

Ska sova nu håller på att somna framför datan :/


Godnatt och sovgott

Av Beatrice Blom - 24 augusti 2012 23:31

Herre Gud vad duktiga ni är på att kommentera på förra inlägget, NNNNNOOOOOOOOTTTTTT!!!!!!! 


Kom igen jag vet inte vilken färg måste bestämma mig och jag behöver hjälp med det!!! 


KOMMENTERA!!! BOMBA MED KOMMENTARER !!!!!!


KOMMENTERA!!!!!! SOM IN I HE****ET!!!!

Av Beatrice Blom - 24 augusti 2012 22:30

Hello jag håller på att bestämma mig för vilken färg jag ska ha på mina hörlurar jag ska köpa sen när jag har sparat klart på mina pengar men jag kan inte bestämma mig för vilken färg så jag kommer fråga er och jag hoppas ni svarar.


   1. Dom röda.

   2. Dom vita.

   3. Dom svarta.


Det är bara att kommentera vilket nummer ni tycker är snyggast och sen tar jag den som har fått flest röster, ni kan också välja en annan färg om ni inte tycker att någon av röd, vit eller svart var fint. :) 

Ses!! Kommentera!!! :)

Av Beatrice Blom - 24 augusti 2012 07:33

Bussen nästa, ska till bussen om 10 minuter idag me :)
Sen är det skola typ hela dagen till 14:10 kanske inte hela dagen då men det kunde ha varit hela dagen :)
Ses sen när jag kommer hem :)

Av Beatrice Blom - 23 augusti 2012 22:12

Ska sova nu typ eller ska först titta lite på internet sen ska jag sova :)
Juste det är FREDAG imorgon och sen är det helg och jag kommer sova hela helgen ;)
Jag luktar typ hö eller något sånt och det luktar inte gott fast det är bara händerna som tur var :)
Ses imorgon :)

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards