feelslikeadream

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Beatrice Blom - 8 augusti 2012 22:27

Ligger i min säng och lyssnar på min radio (ni får en bild på den sen också).
Jag har skit tråkigt så jag tänkte ligga i min säng i typ 3 timmar innan jag somnar :)
Ses
Min radio, lite sne bara :)

Av Beatrice Blom - 8 augusti 2012 19:25

Jag har inte bloggat på hela dagen typ men det är för att jag har gjort annat.
Idag på rugby skolan så gick vi och spelade minigolf och som vanligt så förlorade jag men nerifrån så vann jag faktiskt :)
Jag är ganska trött idag men jag tror att jag var tröttare igår.
Just kom på att jag tvättade en maskin med mörktvätt så jag måste gå ner och hänga tvätten om pappa inte har det :/
Imorgon så ska typ alla på skolrugbyn sova över förutom dom som är under 11 år och det är inte så många men jag tror att det inte kommer vara någon som kommer sova, alla kommer ligga och snacka med varandra eller så kommer alla vara uppe och springa :)
Så kommer jag göra tror jag med mina polare ;)
Nej då vi kommer sköta oss, kanske!! >:)
Ses.

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards