feelslikeadream

Alla inlägg under augusti 2012

Av Beatrice Blom - 5 augusti 2012 10:08

Har typ vaknat nu fast jag inte vill vakna så här tidigt, det är tidigt för mig jag brukarvakna runt 12 men bara för att jag har vaktat en hund i 6 dagar och gått upp klockan 8 nästan varje morgon så har jag kommit in i det att vakna tidigt... Och den här veckan som kommer nu ska jag till typ rugbyskola, det är lite träningar och aktiviteter mina tränare sa att det skulle vara en bra start på höst säsongen så jag och mina kompisar ska var med i en vecka men det dåliga med det är att då måste jag typ gå upp klockan 7 nästan varje morgon det beror på om mamma kan köra mig eller om jag ska ta bussen ditt. Men idag så ska jag åka hem till min morfar som fyller år tror att han blir 73 men är inte säker :)
Men ska typ försöka sova lite till nu så ses !

Av Beatrice Blom - 4 augusti 2012 19:19

Ska ut och jogga snart väntar bara på att mina shorts ska bli klara i torktumlaren har precis tvättat dom, så jag ville inte springa med blöta shorts ;) Tror jag är på väg att börja blogga igen snart :) så ni blir inte utan mig längre. Men nu är shortsen torra att springa i ses senare !!
Jag vet vilken låt som kan bli dagens låt idag den heter ''Fast car'' av Tracy Chapman. Skitbra låt, Älskar den. Men vi ses.

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards