feelslikeadream

Alla inlägg under juli 2011

Av Beatrice Blom - 7 juli 2011 22:58

Min dag har sätt ut så här:

jag vaknade klockan 11:10 för mamma väckte mig logga in och gjorde ett inlägg här 12 gick jag och åt frukost ute i solen redan då var det skit varmt. Efter jag hade ätit frukost så la jag mig och sola och såg en typ tre fyra cm lång broms som satt i fönstret i uterummet   Skulle slå ihjäl den men när den rörde sig så blev jag skit rädd för dom bitts och det gör skit ont men efter ett tag så fick jag den   överlycklig. 

klockan 15:00 så gick jag in för jag kan inte vara ute när det är 40 grader ute får skit ont  i huvudet för jag inte dricker...

Sen satt jag inne tills vi skulle äta, åt klockan 19:00 typ sen efter det så satt jag och min familj och pratade om allt typ om att när jag börjar i 1 ring så vill jag inte gå i Enköping vill gå i typ Västerås eller Uppsala eller nåt sånt. Och så mobbade vi pappa lite som vi alltid gör   och så spelade vi kubb, pappa och jag förlorade mot mamma och Philip det var pappas fel vi hade en pinne kvar och vi hade kastat ner alla fyrkanter (jag vet inte vad dom heter men jag hoppas ni förstår) och vi hade bara kungen kvar och pappa missade kungen så vi förlorade    Hatar att förlora men mot slutet av kubb spelandet så kom grannarna och drack lite hos oss dom har en jätte gullig hund det är en svart dvärj pudel    och nu sitter jag gär och gör detta inlägg! 

Men ska titta lite på tv nu.

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 7 juli 2011 17:42

Hello läsare!


Sitter i mitt rum igen och lyssnar på alla Newkids låtar!  

Älskar hans låtar!!!

Här är en av hans låtar


Av Beatrice Blom - 7 juli 2011 15:12

Ni ser rubriken aa jag tror ni förstår det är skit varmt ute tycker jag 37 grader!

24 grader i poolen inte så varmt men en sån här dag som idag så måste man bara bada jag kan inte vara ute för det är så varmt jag får ont i huvudet när det är varmt för att jag typ aldrig dricker något   

Just nu sitter jag i mitt rum och gör detta inlägg och tittar på Extreme Home Makeover älskar det pogramet.  

Skulle bara vilja gå och ta en kallt bad men jag ska ut och jogga i kväll så tar det i kväll i stället!    


Hoppas ni har ett fint väder!!


Kramisar Bea!    

Av Beatrice Blom - 7 juli 2011 11:26

Godmorgon bloggen.

Jag vaknade för typ 10 minuter sen för en mamma står och skriker att man ska vakna, jag vill sova till 12:00 eller 14:00 jag bryr mig inte så mycket om jag sover hela dagarna eller jo man vill ju jobba på sin bränna. Är inte så brun men om man tittar hur vit man var förut så är jag brun  

Aja ska gå och äta frukost snart och sen gå och sola o bada  

Ha en fin dag läsare!!  


Kramisar Bea!      

Av Beatrice Blom - 7 juli 2011 02:30

Av Beatrice Blom - 7 juli 2011 01:44

Hej jag heter Beatrice men ni kan säga Bea för det gör alla. Jag har haft andra bloggar men dom blev inte bra så jag hoppas på tredje gången gillt   

Klockan är snart 02:00 det är ganska sent men men det är ju sommar lov  

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Kan ju berätta lite om mig själv!

Som jag sa jag heter Beatrice (Bea) jag bor i Enköping Sveriges närmsta stad  

Jag har tre strorebrorsor vilket som är skitjobbigt    Men en har flyttat hemifrån till Gbg :(

Jag bor med min mamma och pappa i ett stort hus med en stor baksida   Med pool och badtunna och snart en bastu om pappa ska bli klar med den någongång  -.-

På söndag ska jag och en kompis på läger i Norrköping i en vecka kommer bli skoj.

Åå glömde nästan jag har 3 katter en med ett bruttet höftben men det håller på att läka. 


Ses i morgon ska borsta tänderna och sen sova :) 

Sov gott Kramisar Bea! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards