feelslikeadream

Alla inlägg under juli 2011

Av Beatrice Blom - 26 juli 2011 19:52

Hej bloggen!

Nu sitter jag och tittar på halv åtta hos mig! 

Och äter rabarberpaj...

Ses!

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 26 juli 2011 17:03

Hej bloggen!

Idag vaknade jag klockan 13:00 och klockan 14:30 så klippte jag gräsmattan den är ganska stor men jag klippte inte hela själv Philip och Alex fick också klippa men Philip missade typ 5 meter (Han är usel på att klippa gräsmattan)...

Nu sitter jag och tittar på en film som jag inte vet vad den heter har aldrig sätt den förut och vill inte se den häller den är skit konstig... 

Ses senare!

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 25 juli 2011 23:12

Nu har man tittat klart på ''Stomp 2'' nu inte lika bra som 1:an...

Har typ ingen film att se nu ska ladda över fler imorgon tror jag om vi inte ska göra något hemma imorgon... 

Vet inte vad jag ska göra nu!... Tror att jag ska titta på ''Burlesque''   

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 25 juli 2011 21:01

Nu har jag sätt ''Stomp The Yard'' SKIT bra film jag rekomenderar den stort!

Ska titta på ''Stomp 2'' nu vet inte om den hör till ''Stomp The Yard''   

Ses senare!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 25 juli 2011 19:03

Jaha nu ska man titta på ''Stopm The Yard'' har aldrig sett den så man får hoppas att den är bra!

Jag har precis tittat klart på ''Eclipse'' jag började titta på den klockan 14:00 typ men fick lite saker att göra tex städa rummet + badrummet och gäster och middag (pizza)  

Aja ska titta på filmen nu så ses senare!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 25 juli 2011 17:00

Hej bloggen! 

Jag har inte kunnat göra inlägg idag jag vaknade klockan 13:00 typ och sen så skulle jag städa mitt rum och efter det så skulle jag städa badrummet  

Och sen så orkade jag inte mer och då tittade jag på ''Eclipse'' och nu så har vi fåt gäster så jag ska inte skriva mer nu så vi ses senare 

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 25 juli 2011 01:14

Nu har jag tittat klart på ''Twilight''

Och jag tror att jag hinner titta på ''New moon'' också innan jag ska gå och sova!

Aja tror att jag inte kommer göra fler inlägg idag eller det är ju måndag så det blir senare idag då!  

Så jag säger väl Godnatt och sov gott mina kära bloggläsare så ses vi senare!

Kramisar Bea! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards