feelslikeadream

Alla inlägg under juli 2011

Av Beatrice Blom - 24 juli 2011 23:12

Nu har jag checkat in ''StreetDance3D'' Skit bra som typ alla Danse filmer!   

Ni ska man titta på ''Twilight'' tror jag!   Det var skit länge sen jag såg den!

Bloggar senare!

Kramisar Bea!

P.S jag rekomenderar att titta på ''StreetDance''    

Av Beatrice Blom - 24 juli 2011 21:13

Så där nu har jag sätt alla step up filmerna.  


Här är listan av alla filmerna jag har laddat över till min data och som jag ska titta på:

Avatar. Tittat på!

Mama I Want To Sing. Tittat på! 

Step Up. Tittat på! 

Step Up 2 The Streets. Tittat på!

Step Up 3. Tittat på! 

StreetDance 3D.

Twilight.

New Moon.

Eclipse.

Water For Elephants.

Stomp The Yard.

Stomp 2.

Dom filmerna ska jag och har jag tittat på! Ses Senare! Nu ska jag titta på StreetDance 3D

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 24 juli 2011 18:03

Hellu bloggen!

Nu har jag tittat klart på ''Step Up 2 The Streets'' och nu ska jag titta på ''Step Up 3D''  

Step up 2 den hackade lite så jag fick ryck i början men sen gav jag up och tittade på den fast den hackade -.-

Aja ska titta på film nu!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 24 juli 2011 15:38

Hej bloggen!

Nu har jag tittat klart på ''Mama I Want To Sing'' och ''Step Up'' och nu ska jag titta på ''Step Up 2 The Streets'' den är och skit bra!  

Jag ska försöka titta på alla filmerna som jag laddade över!   

Det var typ 15 filmer men jag har ju hela dagen på mig!

Aja ska titta på ''Step Up 2 The Streets'' NU!  

Ha en bra dag! 

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 23 juli 2011 23:58

Hejj nu har jag tittat klart på ''Avatar'' jag tror att det var första gången jag har sätt hela avatar  

Mitt i filmen så kom pappa in med ett usb-minne och sa här har du step up 3D jag ba ååå..... TACK! typ... 

Aja ska titta på den nu för det var typ 100 år sen jag tittade på den!    

Tror att jag håller på att bli sjuk för min näsa är täppt och jag började hosta förut när jag skulle äta middag   Vill inte vara sjuk men man får hoppas på det bästa som vanligt... 

Det är typ 3 veckor kvar tills skolan börjar -.-  Men det kommer bli kul ändå att börja i skolan man börjar ju i 8:an shit! Man får betyg och allt! Gud vad tiden går fort   Men vi ses imorgon..

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 23 juli 2011 20:56

Nu ahr jag laddat över alla filmer förutom en som jag inte hittar det var ''Step Up 3D''    Jag älskar den filmen... 

Aja jag tror att jag ska titta lite på TV nu  

Ses Senare

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 23 juli 2011 20:29

Nu laddar jag över water for elephants   

Och så sitter jag och lyssnar på Michael Jackson - Hold My Hand. Älskar den låten!   

Kramisar Bea! Hold My Hand!   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards