feelslikeadream

Alla inlägg under juli 2011

...

Av Beatrice Blom - 20 juli 2011 15:50

Hej bloggen!

Orkar inte skriva en rubrik så det får bli ... istället!  

Idag har jag inte gjort ett dug och kommer inte göra det heller! 

Vill ut och jogga men måste vila mitt knä.

Just nu sitter jag och tittar på tv vet inte vad jag tittar på  

Aja mamma kom hem precis och håller på att göra middag det blir lite tidigt idag men men...

Skriver kanske mer i kväll eller imorgon!!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 19 juli 2011 23:06

Glömde att säga godmatt och sov gott! Så ses vi imorgon!  

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 19 juli 2011 22:54

Hejj bloggen!

Idag har jag varit hemma hela dagen förutom vid 16:00 så skulle jag ut o jogga men det gick inte så bra för mitt knä gör ont så jag tog en promenad istället  

Såg nyss att min bror gick ut från sitt rum helt på klädd och han har sakt hela dagen att han ska ut och cykla på natten så nu stak han ut och cyklade  

Just nu sitter jag och smsar en kille från stadium sports camp! Skit kul  

Saknar allt och alla där ifrån!!!

Kramisar Bea!  

Av Beatrice Blom - 18 juli 2011 17:05

Hejj bloggen!

Jag är tillbaka nu eller jag kom hem i lördags men jag var skit tröt när jag kom hem och jag var skit sur också  

Jag har varit på Stadium Sports Camp i en vecka träffade skit trevliga människor där en som hette Hanna hon är sjukt snäll/söt/trevlig kommer aldrig glömma henne och så träffade jag andra också som jag aldrig kommer glömma!  

Saknar lägret sjukt mycket jag skulle kunna vara hemifrån i en månad för jag tycker det är sjukt jobbigt att vara borta en vecka och sen komma hem   

Den enda låten dom spelade på lägret var fest hos mange!    Älskar den låten!!

Igår så ringde min kompis mig och frågade om jag kunde sova hos henne jag ba Yes! Hatar att vara hemma så jag sov hos henne tills idag.

Om någon vecka kommer jag åka till min moster i borås! Skit kul!  

I fredags på lägret spelade vi en 7 mana match på hela rugby planen och jag blev tacklad två gånger bakifrån och landade båda gångerna på knät och efter det så fick jag gå av plan för jag kände hur jä*la ont det gjorde i knät  

Jag som älskar att spela match så får man inte vara med för att man har gjort illa knät men det var kul att titta på när dom spelade matchen!  

Men det roligaste var när bara våran rubgy grupp spelade på en liten u13 plan hahah dom började passa framåt och springa utanför! Det var skit kul att titta på!!  Hoppas vi träffas på återträffen kompisar! RugbyKompisar! 

Kramisar Bea!    

Av Beatrice Blom - 10 juli 2011 09:26

Hej bloggen!

Klockan är nu enigt min klocka 09:30 så nelly kommer om en halv timme ungefär

Jag har gjort en lista på vad jag skulle göra i dag på morgonen så att jag inte glömmde det och jag är på nummer 13 av 20 på 1 och en halv timme men jag kan inte blogga mer ska packa lite nu !   Men vi ses om en vecka !

Hejdå Kramisar Bea!   

Av Beatrice Blom - 9 juli 2011 22:24

Hej mina kära läsare!

Ska snart gå och sova för jag ska uoo tidigt imorgon ska på sport camp i Norrköping med Nelly det kommer bli as nice. Åker klockan 10 och kommer till Norrköping 11 - 12 tiden  

Har aldrig vart på läger förut det kommer vara första gånden.

Men jag måste gå och borsta tänderna nu och sen sova!

Kramisar Bea! 

:(

Av Beatrice Blom - 9 juli 2011 21:18

Kom på en sak!

Det är exakt 2 år sen min bästa barndomskompis pappa dog     

Saknar honom han var som en extra pappa för mig  

 Jag hoppas ni har det bra där uppe!

Saknar dig!

Kramisar Bea!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards