feelslikeadream

Alla inlägg under juli 2011

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 15:52

Hej bloggen!

Jag sitter och lyssnar på radio0171 det är Enköpings radio station det är en kille på 14 år som tar hand om den det tycker jag är tufft att göra. Nejdå men det är coolt att ha en radio station som går så bra som den. Här är den - http://radio0171.radiostream321.com/  lyssna   om ni vet vilka lanlampan är så är dom gäster där. Här är deras blogg - http://lanlampan.blogg.se/ 

Ha en skit bra dag. Och jag råder er att lyssna lite på radio0171  

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 14:35

Hejsan tittar på en annan film nu som heter ''Hanna'' och den är skit bra men i början förstod jag ingenting men nu förstår jag mycket mer vad den handlar om den är typ som filmen ''Push'' tycker jag men det kanske inte ni tycker om ni har sätt filmerna. Ska titta klart på filmen nu  

Ha en bra dag!  

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 12:54

Hej bloggen!

Vaknade för en och en halv timme sen typ. Det åskade och blixtade i går så gick o la mig tidigt. Det gick ganske bra att göra inlägg från mobilen  

Idag ska jag inte göra någonting som vanligt har typ inget att göra när det regnar ute  

Aja ska titta klart på filmen jag tittar på den heter typ ''due date'' den är skit konstig jag har inte fattat något av filmen    

Aja ska stänga av filmen och titta på någon annan nu  

Kramisar Bea!  

Av Beatrice Blom - 21 juli 2011 23:52

HEJ BLOGGEN! DET GÅR INTE SÅ BRA ATT GÖRA INLÄGG FRÅN MOBILEN DET GÅR INTE ATT FÅ SMÅ BOKSSTÄVER :( JAG GÖR INLÄGG FRÅN MOBILEN FÖR ATT DET ÅSKAR OCH BLIXTRAR UTE SÅ VI HAR DRAGIT UT INTERNET FÖR TILLFÄLLET MEN KOMMER SÄTTA IN DET SENARE :) JAG HAN I ALLAFAL TITTA KLART PÅ EN FILM SOM JAG FÖR TILLFÄLLET INTE KOMMER IHÅG VAD DEN HETER :( MEN JAG BERÄTTAR DET IMORGON. MEN SOV GOTT MINA KÄRA BLOGGLÄSARE SÅ SES VI I MORGON :) KRAMISAR BEA! 

Av Beatrice Blom - 21 juli 2011 19:40

Hej jag har hittat en ny sida jag älskar - http://mangemakers.com/ 

Dom spelar fest hos mange om och om igen hela tiden!!!

Älskar den låten!

Kramisar Bea!



Av Beatrice Blom - 21 juli 2011 15:41

Jag älskar den hära hemsidan - http://nyan.cat/ 

Vi ses senare!

Kramisar Bea!



Av Beatrice Blom - 21 juli 2011 15:06

Hejsan bloggen!

Har glömt att säga att det är slut mellan mig och min kille var ihop med honom i 2 och en halv månad. Jag hoppas att vi kan vara kompisar.  

Sitter och kollar på mitt favorit pogram ''Extreme Home Makeover'' och smsar med den bästa Hanna  

Jag har ritat en jätte fin gubbe på mitt ben den ser nästan ut som den hära -   

Snygg va?  

Jag har skit tråkigt hemma och det finns inget att äta hemma jag blir fan galen. Vill fan göra choklad bollar men om jag gör det kommer jag känna mig tjok!  

Jag vill också ha ett förslag på någon bra bok som man kan läsa, har ingen bra bok kvar hemma har typ läst alla bra böcker och det är inte kul att läsa alla om och om igen !  

Någon som vet någon bra film också!   Är liksom desperat!  

Kramisar Bea!      

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards