feelslikeadream

Alla inlägg under juli 2011

Av Beatrice Blom - 23 juli 2011 05:54

Hellu bloggen!

Klockan börjar rulla åt 6 tiden   

Har inte sovit ett blund ska dygna jö! Hihih

Aja sitter och läser andras bloggar fett kul liv man har! Eller ?

Sitter och fixar på min andra blogg - http://blogg-mobilen.blogspot.com/

Hoppas den kommer bli lika bra som denna! Eller vad tycker ni?

Ska gå nu och titta om det finns något att äta för jag börjar bli lite hungrig har inte ätit mat sen 17:00 eller nåt sånt i går!   Är så hungrig att jag dör  

Aja ska titta i kylen så kanske vi ses när ni vaknar!  

Kramisar Bea!    

Av Beatrice Blom - 23 juli 2011 04:24

Heej bloggish!

Jag är fortfarande vaken och klockan börjar närma sig halv 5  

Är inte så tröt som jag annars skulle varit!  

Jag har startat en ny blogg på blogger.com den heter blogg-mobilen.blogspot.com

Hihihi startar typ en blogg i veckan känns det som  

Alex har kommit hem nu han har typ varit i uppsala och festat  

Aja skit i honom han ska jobba om 6 och en halv timme!

Idag är det sista sports camp dagen! för i år... men det är återträff om två månader nästan prick det är den 24 september och det är den 23 juli idag så det var nästan mitt i prick

Vet inte vad jag ska göra så här tidigt en lördags morgon? något förslag ?

Kramisar Bea!

Av Beatrice Blom - 23 juli 2011 01:09

Hej bloggen! 

Skulle bara säga godnatt för klockan börjar rulla halv 2 nu! Jag ser att det blixtrar utte men orkar inte stänga av tv eller datan. Tittar på en film (sällan man gör det) som heter ''En Djävulsk Romans'' Den värkar skit bra och hit tills så är den bra   Det flyger flugor runt mitt huvud jag blir galen!  

Aja men godnatt och sov gott så ses vi imorgon!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 23:38

Fan vad jag hatar flugor!

Det sitter en fluga på min hand och en fluga kryper på mitt vänstra ben och en annan fluga kryper på mitt högra ben! Ahaa blir fan skit sur!! Dom är överallt!

Hahahahah fångade en ska fan döda den! tror att jag kommer li masmördare när jag blir äldre! Fan vad det kiklas (..stavas..) att ha en fluga i handen  

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 22:43

Hello!

Sitter och kollar på en annan film nu! 

''En prinsessas dagbok'' gillar inte 1:an gillar mer 2:an  

Ska kolla på den nu! HAhaha dom åkte precis in i en spårvagn! Ses senare

Kramisar Bea!  

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 21:49

Hej bloggen!

Det är film time igen!   

Jag tittar på ''Old Dogs'' den är skit kul jö! 

Vad tittar ni på för film? 

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 19:14

Hej bloggen!

Körde precis moppe!    Jag tror att jag ska skaffa moppekort när jag blir 15 eller börja övningsköra när jag blir 16. Vet inte vilket men får se det är 1 och ett halvt år kvar till ska fyller 15. 

Jag sa till min farfar på facebook  att jag åkte moppe då sa han - Det får man inte göra om man är under 15. Hade du hjälm?

Jag - Jo det får man och ja jag hade hjälm.

Farfar - Bra det första din far gjorde när han körde moppe var att han körde ner i diket.

Jag - Hahahahahahah!!!!  

Aja det var våran lilla chatt!   Men jag ska ta lite mer cola nu!       Älskar COLA!!!!  Så här ser jag ut när jag ser cola -  

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 22 juli 2011 17:41

Har precis ätit middag kyckling och Pomesfrites.  

Jag sitter nu och tittar på planet 51

Och min brorsa blir kload av min katt simba  

När jag skulle äta så skulle min bror Philip gå och hämta ketchup och då öppnade han mikron och då sa jag - Vad fan varför öppnar du mikron?

Philip - Ska hämta ketchup.

Pappa - Det finns i kylen. 

Philip - Juste! 

Jag och pappa - Hahahahahahahahah !!!!! 

Kunde fan inte hålla mig!  

Nej men nu ska jag inte skriva mer ska gå och ta lite cola har typ inte drukit cola sen föra veckan  

Ses sen!

Kramisar Bea! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards