feelslikeadream

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Beatrice Blom - 7 september 2011 22:02

GODNATT OCH SOVGOTT KÄRA LÄSARE!!!

ÄLSKAR ER OCH GLÖM INTE ATT BORSTA TÄNDERNA!! 

SKOJA GÖR VAD NI VILL!!!

PUSS!!!!!!  

Av Beatrice Blom - 7 september 2011 20:47

Shit jag gjorde nudlar precis och jag skojar inte när jag säger att det är jätte starkt!!!! Allvarigt jag skojar inte!!!!!   

Av Beatrice Blom - 7 september 2011 16:59

Nu så är boken slut nu är det bara att börja på någon annan bok! 

Älskar Niceville jag har sakt till er att jag rekomenderar den och jag vill säga det igen men jag vill inte vara för påkommande....! 

Nej men nu ska jag ta och äta middag känns som jag har ätit hela dagen fast jag nästan inte har ätit någonting.

Ses!!!!

Läs boken eller köp den och läs den!!!!

:)

Av Beatrice Blom - 7 september 2011 14:45

Hej bloggen!

Får en känsla av att jag vill gå och spela sims 2 på den stora datan men jag orkar inte gå dit eller jag vet inte om jag vill gå dit.....!

Men ska ta en macka nu för jag börjar bli lite hungrig nu så ses! 
Tror att jag går och sätter mig framför den stora datan sen!!

Jag har bara några sidor kvar att läsa i min bok sen har jag läst ut den!!!  

Aja vi ses senare!  

Av Beatrice Blom - 7 september 2011 12:03

Hej bloggen!

Nu blir det lunch potatisbullar med lingonsylt! Mums!!!   

Av Beatrice Blom - 7 september 2011 07:34

Hej bloggen!

Är hemma från skolan idag för att jag vill det jag orkar inte gå till skolan så jag är hemma och min bror säger att jag skolkar och jaa det kanske jag gör men jag gör det på den bästa skol dagen som finns en onsdag!!

Ska läsa min bok hela dagen tror jag..... 

Men ska inte störa er mer ska själv gå och borsta tänderna så ses senare!!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards