feelslikeadream

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Beatrice Blom - 18 september 2011 21:02

Ska gå och lägga mig nu! För jag är skit tröt!

Ses imorgon ! PUSS!!     

Av Beatrice Blom - 18 september 2011 20:16

Tja sitter med en påse popcorn eller den är inte hel jag gav Philip halva. 

Aa sitter med en påse popcorn och tittar på idol igen!  

Jag slår vad om att true talent inte har så många tittare som idol har!    

Av Beatrice Blom - 18 september 2011 19:15

Sitter och tittar på FROM PARIS WITH LÖVE! Skit bra film!  

Eller det tycker faktiskt jag för att det är en skit bra skådespelare med i filmen!

   

Av Beatrice Blom - 18 september 2011 16:27

Är hemma nu och sitter framför datan och TV:en!

Det har varit en lång dag idag och den är inte slut än....

Så här har min dag varit!

Vaknade klockan 7:00, gick till bussen runt kvart över 8

Kom till enköping 20 i 9 och kom till rugby klubben 8:55 och det var ingen där så man satt där i 10 minuter sen gick man ut och såg att alla var där!

Jag åkte med i Gerys bil med Destiny Alex och Tonny! Det var helt tyst när vi åkte till Årsta men när vi åkte tillbaka till Enköping så pratade alla!

Vi vann inga matcher men vi var ganska nära på att vinna en match men det sumpade vi..... 

När vi kom tillbaka så tittade jag på busstabelerna till där jag bor och som vanligt så tittade jag på fel det stog att bussen skulle komma 15:15 men den kom inte så jag tittade igen och såg att jag tittade på fel så då tittade jag på rätt o det stod att bussen skulle komma 16:20 eller något sånt och då ringde jag till min pappa och fråga när han kommer hem.... Då sa han att han inte visste vilken tid han skulle komma hem! Så då sa jag till honom att han skulle ringa min farfar och säga att han skulle köra mig hem! Och nu så sitter jag här i mitt hem och tittar på TV!!!! 

Det var min dag.

Har inte mycket mer att säga förutom att det är mindre än 2 veckor kvar till SM!!

Av Beatrice Blom - 18 september 2011 09:05

HEJSAN SITTER PÅ RUGBYKLUBBEN OCH VÄNTAR PÅ ATT MINA KOMPISAR SKA KOMMA MEN DOM KOMMER NOG TILL KVART ÖVER....

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards