feelslikeadream

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Beatrice Blom - 3 september 2011 22:50

Tja!

Ska gå och sova nu för jag kan inte ligga och sova på soffan så ska dra mig till sängen! Mår inte så bra men vi får se hur bra jag mår imorgon eller hur dålig jag känner mig imorgon! 

Men vi ses imorgon! PUSS!!!!! Och kramisar kära bloggläsare!!!      

Av Beatrice Blom - 3 september 2011 22:50

Tja!

Ska gå och sova nu för jag kan inte ligga och sova på soffan så ska dra mig till sängen! Mår inte så bra men vi får se hur bra jag mår imorgon eller hur dålig jag känner mig imorgon! 

Men vi ses imorgon! PUSS!!!!! Och kramisar kära bloggläsare!!!      

Av Beatrice Blom - 3 september 2011 22:50

Tja!

Ska gå och sova nu för jag kan inte ligga och sova på soffan så ska dra mig till sängen! Mår inte så bra men vi får se hur bra jag mår imorgon eller hur dålig jag känner mig imorgon! 

Men vi ses imorgon! PUSS!!!!! Och kramisar kära bloggläsare!!!      

Av Beatrice Blom - 3 september 2011 20:12

Hej bloggen!

Är hemma nu igen! Har varit på kalas i nästan 4 timmar. Jag har haft det jätte trevligt! Och jag kom på en sak som jag inte hade tänkt på innan att det är faktiskt lördag idag och jag fattar inte att det är måndag igen snart tiden går så fort nu för tiden jag hinner inte med!  

Ska sova ganska tidigt idag igen men inte så tidigt som igår men ändå ganska tidigt för imorgon sticker jag till Västerås och har rugby mather där fast med damlaget!  

Ska titta lite på TV nu så ses senare!   

Av Beatrice Blom - 3 september 2011 13:56

Hej bloggen!

Kom hem för en timme sen och har duschat och tittat lite på internet innan jag loggade in här!

Första matchen så förlorade vi men andra matchen så blev det lika...   

Träffade några kompisar från Stadium Sports Camp idag det var Daniel Andreas och Sanna. Jätte trevligt!   

Håller på att föna håret nu sen ska jag platta det och sen får vi se vad jag hittar på tills halv 3 - 3 för någonstans runt 3 så kommer farmor och farfar och hämtar mig sen drar vi till faster Linda och firar henne. Pappa kan inte följa med för att han är sjuk och Philip med så det blir bara jag från familjen som åker på kalas! 

Aja kan inte sitta här och blogga hela dagen för dom kommer snart och hämtar mig så ses senare när jag kommer hem från faster och jag vet inte när det blir..... 

Hej då! PUSS!!!   

Av Beatrice Blom - 3 september 2011 08:25

Hej bloggkompisar!

Vaknade för ungefär en halv timme sen och har precis ätit frukost. 

Sitter och borstar tänderna och ser på nickelodeon ''Avatar''

Det känns som jag håller på att bli sjuk igen för att det känns konstigt i halsen....

Vill inte bli sjuk!!!  

Ska till Enköping snart ska fixa mig nu så ses senare när jag kommer hem för här kan jag inte sitta hela dagen!

Puss!!!    

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards