feelslikeadream

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Beatrice Blom - 1 september 2011 21:23

Jaha så nu ska man gå och lägga sig för imorgon så är det fredag!

Jippi!!!! Äntligen Fredag!!!!!!! 

Ligger i min fåtölj och myser med min katt för att jag inte orkar ta bort honom från mig för jag tycker att han är jätte jobbig fråga mig inte varför men jag har börjat att tycka det för inte så länge sen!!!

Fick hem några saker från rugbyn som vi ska sälja tills nästa torsdag det är typ plastpåsar i stolekar 2liter 3liter och 5liter.... Det är lite konstigt att sälja sånt men i klassen har vi bestämt att vi ska sälja korv vem fan går runt och säljer korv egentligen.... 

Men aja ses imorgon orkar inte skriva mer för jag är jätte tröt just nu och så har det blivit lite varmare i mitt rum så det är bra!  

GODNATT OCH SOVGOTT! ÄLSKAR ER! PUSS!!!!       

Av Beatrice Blom - 1 september 2011 20:33

Aaaa!!!  Det är skit kallt i mitt rum sitter med pyjamas morgonrock och mitt täcke och fryser nästan ihjäl tror jag ska vrida upp värmen på högsta graden nu och så får man se hur varmt/kallt det blir i mitt rum tills imorgon!        

Av Beatrice Blom - 1 september 2011 20:26

Sitter framför TV:n och äter kexchoklad har fått jätte ont i magen så jag måste gå och ta ett glas med vatten nu...... Hatar att ha ont i magen!!!

Av Beatrice Blom - 1 september 2011 19:13

Hej bloggen!

Har kommit hem från rugbyn nu och så har jag duschat och nu ska jag äta mat och titta på TV! Det blir macaroner och köttbullar! Mums!!!!  

Pappa hade köpt kexchoklad till mig och Philip det var länge sen pappa gjorde det förut så köpta han kexchoklad varje fredag!  

På lördag blir det match hemma plan och så blir det kalas hemma hos faster Linda och så på söndag blir det match i Västerås! Ska bli en full späckad helg! Igen!  

Aja ska fortsätta att titta på TV nu så ses senare!

P.S Vi ska till S1 imorgon med skolan och jag vet inte vad S1 är förnågot......

Puss!    

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards