feelslikeadream

Alla inlägg under september 2011

Av Beatrice Blom - 22 september 2011 15:53

Är hemma från skolan nu vi slutade klockan 14:50 och det gick ingen buss fören klockan 16:00 så då kom jag på att jag hade mitt buss kort med mig så jag åkte vanlig buss hem idag och kom hem för en halv timme sen! 

Det är ingen träning idag så jag kommer att dö på lördag för då har vi match i Täby.... Och då också på lördag ska vi ha möte i klubb huset klockan 8 på morgonen jag kommer värkligen dö då!!! 

Men ska titta lite på TV och däppa för att det inte är någon träning...! 

Av Beatrice Blom - 21 september 2011 21:44

Ska sova nu... Orkar inte med skolan imorgon kommer säker inte komma upp ur sängen imorgon bitti!  

Men godnatt och sovgott!  

    

Av Beatrice Blom - 21 september 2011 21:17

Fuck Fuck Fuck facebook dom ändrar facebook hela jävla tiden jag blir så lack att jag inte vet vad jag ska göra!!!!!!!      

Av Beatrice Blom - 21 september 2011 21:02

Sitter och tittar på Hawaii Five - 0 ! 

Fett bra pogram så ses!

Av Beatrice Blom - 21 september 2011 20:20

Ååå jag är så tröt och det värsta är att jag inte orkar gå och lägga mig...!  

Jag ska gå och ta något och äta när det är reklam på TV:en och det är inte så långt kvar till reklamen för jag har kommit på att om ett pogram börjar klockan 20:00 så är det reklam 20:15 20:30 och 20:45 det har jag kommit fram till och då är det bara 10 minuter kvar till reklam! 

Av Beatrice Blom - 21 september 2011 18:20

Hej sitter och funderar på att jag ska möblera om i mitt rum men jag vet inte när eller hur jag ska göra!?

Och så sitter jag och tittar på TV och dricker COLA!!   

Vet inte vad jag ska göra jag får snart ångest för jag har inte haft träning på hela veckan och jag hoppas på att det blir träning imorgon annars får jag spader!!!!

Ååå jag kom på en sak som jag kanske ska göra... 

....STÄDA MITT RUM!!!! Det ser förjävligt ut!  

Juste måste skriva en lista med vad jag ska ha med mig på SM nästa fredag...

Jag har massor att göra men ändå ingenting...!!

Av Beatrice Blom - 21 september 2011 07:22

Tja det blir KS-Foto idag för er som inte vet vad KS är så är det kamratstödjare! 

Och ja det är jag...! 

Men jag ska fixa mig lite innan jag ska strässa mig till bussen!  

Ha en bra dag!    

Av Beatrice Blom - 20 september 2011 20:59

Hoppas Hoppas Hoppas!!!! Att Chasmin går vidare på fredag!

Ska titta på House nu! Jag brukar inte titta på det men det värkar jätte spänande idag! Men ska gå nu så jag inte missar något!  

Men det här blir nog mitt sista inlägg för idag så ska säga Godnatt nu!

Så Godnatt och sovgott!!

   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards