feelslikeadream

Alla inlägg under september 2011

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 16:14

Tja sticker nu till bussen!

Träningen börjar klockan 17:00 men bussen går 16:40 men det tar ungefär 10- 15 minuter att gå ditt!

Men måste verkligen gå nu! Så ses!

Av Beatrice Blom - 27 september 2011 15:22

Tja sitter i mitt rum och tittar på TV och läser lite på aftonbladet  

Om en timme så ska jag gå till bussen för att åka in till enköping och träna kommer bli skoj!

Jag städade mitt rum igår är stolt och men jag damsugde inte för det han jag inte... så ska försöka göra det idag eller så får det bli imorgon när jag är ledig hela dagen från träning och sånt men inte från skolan.

Nej men här kan jag inte sitta hela dagen måste fixa väskan jag ska ha med till träningen för det ligger spanska böcker och SO böcker i den!

Skriver ett inlägg innan jag springer till bussen!!

Av Beatrice Blom - 26 september 2011 19:43

Jippi det är första gången jag har tränat på en måndag på skit länge sen!

Har fått ungefär 11 - 14 myggbet... -.-

Jag kommer inte på vaf jag ska skriva mer än att jag har varit i skolan idag... Och det var skit tråkigt!!!

Jag har precis duschat och ätit middag och jag såg att mamma hade bakat rabarber paj idag (hon bakar ju hela tiden) på torsdag kommer min moster och kusin jag tror att jag har skrivit det förut men nu skriver jag det igen!!  

Fick en lista av våra tränare om vad det viktigaste är att ha med sig till SM det står: Luftmadrass, sovsäck, kudde, pyjamas, necessär, tofflor, underkläder, sport BH:ar, handduk, träningsoverall, regnställ, stövlar, mössa, vantar, dobbskor, tandskydd, vattenflaska. Och något spela att fördriva tiden med! Osv...

Men det kommer en lista från mig också så ni får se vad jag har packat ner!! Också. Men ska gå och föna håret nu. Ses!  

Juste sitter och tittar på TV med mamma och äter björnar     

Av Beatrice Blom - 25 september 2011 21:37

Ska sova nu för det är måndag imorgon så det betyder att det är skola och att det bara är 4 dagar kvar tills vi åker till Vänersborg!

Måste plugga lite SO och spanska också nu så ses imorgon!!

GODNATT!!   

   

Av Beatrice Blom - 25 september 2011 19:13

Okej funderar på att gå och städa rummet nu! 

Så ses senare kära läsare!   

Av Beatrice Blom - 25 september 2011 17:39

Så där då var allt nästan upp ätit förutom det jag köpte det finns alltid lite kvar efter mig! 

Och nu så ska jag städa mitt rum om jag orkar....! 

Och sen ska jag duscha!! 

Av Beatrice Blom - 25 september 2011 16:40

Nu håller pappa på att beställa Thaimat från vita elefanten! 

Det var min ide att vi skulle beställa där ifrån idag för jag är så sugen på Thai mat.

Apropå beställa så har pappa varit på intersport och beställt en overall med ERK märket på till mig!!  

Sitter och äter godis och tittar på TV nu har inget att göra! 

Av Beatrice Blom - 25 september 2011 15:08

Det har kommit en ny blogg som heter Enköping Skvaller den handlar om skvaller i enköping och så ni bara vet så är det inte min blogg för jag skvallrar inte om någon eller något!


PS Min katt simba han är skit jobbig hela tiden!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards