feelslikeadream

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Beatrice Blom - 13 april 2012 18:47

Det är äntligen helg eller vad säger ni ? Jag älskar helger :D Specielt lördagar, nej söndagar, nej jag vet inte jag älskar söndagar för då kan man sova hur länge man vill, men det kan man göra på lördagar också eller i vissa familjer kan man göra det inte i min då men bara på söndagar då stör ingen mig förutom min storebror som har sitt rum precis bredvid mitt och min säng står vid väggen mellan oss så hans data är 1 meter från mitt huvud och han snackar hela tiden med sina vänner med skype och man hör honom som om han skulle sitta i samma rum som jag... :/


Men jag undrar om det är någon som har haft otur idag eller om ni inte har det för min del så har jag inte haft otur än min otur gick ut igår jag hållde på att ramla från min säng när jag skulle gå ur den men det gjorde jag inte första gången men andra gången så gjorde jag det... Så jag tror att min otur gick ut i går!!! :) 


Men ska facebooka lite nu så ses senare :) 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards